اخبار بروجرداخبار لرستان

گرد و خاک ۵ شهر لرستان را در روز دوشنبه به تعطیلی کشاند

روزهای بروجرد– بنا بر پیش‌بینی هواشناسی و تصميمات کارگروه اضطرار در روز یکشنبه مقرر شد؛ به منظور جلوگیری از آثار سوء گرد و خاک برای فردا، پنج شهرستان بروجرد، دورود، پلدختر، کوهدشت و رومشکان، همه ادارات(به‌جز مراکز بهداشتی و خدمات‌رسان و نظامی) تعطیل شود و همچنین فعالیت همه مراکز آموزشی به‌صورت غیرحضوری و از بستر شبکه شاد انجام شود.

برای بقیه شهرستان‌های استان مقرر شد صرفاً مقاطع پیش‌دبستانی، دبستان و متوسطه اول به‌صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت پذیرد.

 نحوه فعالیت آموزشی مدارس لرستان در روز دوشنبه ۲۲ فروردین

براساس تصمیم کارگروه اضطرار، تمامی مدارس دوره های مختلف تحصیلی در شهرستانهای بروجرد، پلدختر، رومشکان کوهدشت و دورود به دلیل وضعیت آلودگی هوا و گرد وخاک به صورت غیرحضوری در بستر شبکه شاد برگزار می گردد و ادارات آموزش و پرورش در این شهرستانها نیز تعطیل می باشد. حضور کادر اجرایی مدارس نیز در این پنج شهرستان منتفی است.

مدارس ابتدایی و پیش دبستانی و متوسطه اول در شهرستانهای خرم آباد، چگنی، سلسله، دلفان، الیگودرز و ازنا به صورت غیر حضوری در بستر شبکه شاد برگزار می شود.حضور کادر اجرایی مدارس به منظور نظارت بر امر آموزش مجازی دانش آموزان الزامی می باشد.

 فعالیت مدارس متوسطه دوم در شهرستانهای خرم آباد ، چگنی، سلسله، دلفان، الیگودرز و ازنا به صورت حضوری برگزار می گردد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close