اخبار بروجرد

چهل و نهمین اورژانس هوایی کشور در بروجرد راه‌اندازی شد

روزهای بروجرد- چهل و نهمین اورژانس هوایی کشور امروز جمعه با حضور مسوولان کشوری در بروجرد راه‌اندازی شد.

رییس اورژانس هوایی کشور در مراسم افتتاح اورژانس هوایی بروجرد افزود: اورژانس هوایی یک خدمت مضاعف است که با پوشش ۶۰ درصد حوادث ترافیکی نقش مهمی در حفظ جان مردم دارد.

به گزارش ایرنا محمد سرور اضافه کرد: رساندن به موقع بیماران و مجروحان مناطق سخت گذر واقع در رشته کوههای اشترانکوه و زاگرس به مراکز درمانی از مزیت های این اورژانس هوایی است.

وی گفت: اورژانس هوایی بروجرد به عنوان سومین اورژانس هوایی لرستان امروز آغاز به کار خواهد کرد که هدف از راه اندازی این پایگاه، ارائه خدمات بهینه به حوزه بهداشت و درمان  است.

نماینده بروجرد در مجلس نیز گفت: با توجه به شرایط کشور کمک های خوبی به بهداشت و درمان بروجرد شده است که کمک به تجهیز بیمارستان آیت اله بروجردی، اجرای طرح توسعه بیمارستان کوثر، آغاز عملیات اجرایی بیمارستان خصوصی امام رضا(ع)، اجرای عملیات بازسازی بیمارستان امام(ره) و افتتاح درمانگاه و داروخانه هلال احمر بروجرد در آینده نزدیک از جمله این اقدامات است.

عباس گودرزی افزود: راه اندازی اورژانس هوایی بروجرد باتوجه به موقعیت خاص این شهرستان یک نیاز بود و امید می رود با انسجام و همدلی، گام های موثرتری برای خدمت به مردم شهرستان برداشته شود.

ریییس مرکز اورژانس لرستان نیز با بیان اینکه ماهانه یک میلیارد تومان برای نگهداری بالگرد اورژانس هوایی هزینه می شود گفت: اورژانس هوایی خدمات ارزشمندی را در مواقع بحرانی ارائه خواهد داد و باید با همدلی و همکاری در نگهداری و حفظ بالگرد کوشا باشیم.

علی مهرزاد صفدری افزود: اورژانس هوایی یکی از خدمات مهم در حوزه بهداشت و درمان و با توجه به شرایط لرستان یک ضرورت است.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close