اخبار ایران

علم‌الهدی: متاسفانه به تعداد گوشی‌های هوشمند، رسانه آزاد و باز داریم، هیچکس هم جلودارش نیست

روزهای بروجرد- حجت الاسلام سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهار‌داشت: چندین سال است که حریم امام رضا(ع) مورد تهدید جریان تکفیری است اما امنیت حرم تامین شده؛ در مقابل یک حادثه نسبت به آنچه در گذشته صورت گرفته بایستی زبان تشکر داشته باشیم. مطالبه امنیت حرم؛ مطالبه حقی است و ناشی از احساس دینی شماست اما آستان قدس و خدمه حرم کوتاهی نداشتند و با همدستی اینها قاتل باشقاوت دستگیر شد.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: عرصه‌های امنیتی نیروهای بصیر ما ایستاده‌اند و در عرصه‌های دیگر دروازه مملکت باز است؛ این دشمن آدم‌کش حرم امام رضا(ع) همان دشمن ستمگر فضای مجازی و جریان رسانه‌ای است؛ امروز متاسفانه به تعداد گوشی‌های هوشمند؛ رسانه آزاد و باز داریم که تولید و بازنشر پیام می‌کنند و هیچکس هم جلودارشان نیست.

وی افزود: شما که قدرت تولید پیام دارید؛ جهاد تبیین را جدی بگیرید؛ جهاد تبیین فقط مختص من طلبه نیست؛ مال شماست؛ فرمان جهاد همگانی است. شما مسئول هستی و باید در عرصه این جهاد؛ فعالانه و مجاهدانه وارد شوید. اگر صورت ندهید برخلاف جهاد واجب عمل کرده‌اید.

 علم‌الهدی تصریح کرد: پیام دیگر برای مجلس و مسئولان است؛ شورای عالی فضای مجازی چندین سال است تشکیل شده اما آفتابه؛ لگن هفت دست؛ شام و ناهار هیچی… شورای عالی فضای مجازی چه می‌کند؟ مجلس هم هر روز یک افسانه درست می‌کند؛ یک روز طرح صیانت؛ یک روز طرح تنظیم‌گرایی؛ چرا این قدر معطل هستید؟ دشمن قرار است چه کند که شما به فکر مقابله با جریان ولنگار رسانه‌ای باشید؟ جوابی برای خدا دارید؟ رویتان می‌شود امام زمان(عج) را صدا بزنید؟

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “علم‌الهدی: متاسفانه به تعداد گوشی‌های هوشمند، رسانه آزاد و باز داریم، هیچکس هم جلودارش نیست”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close