اخبار بروجرد

شهردار بروجرد: رفع مشکل سدمعبر در اولویت قرار دارد

روزهای بروجرد– شهردار بروجرد گفت: در راستای زیباسازی معابر شهری و رفاه مردم رفع مشکل سد معبر در اولویت کاری این دستگاه خدمات رسان شهری قرار دارد و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

” یحیی عیدی بیرانوند”  در گفت وگو با ایرنا افزود: طرح برخورد با سدمعبر در راستای پاکسازی معابر و استناد به تبصره ۶ ماده ۹۶ قانون شهرداری‌ها و همچنین بر اساس تبصره یک بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها در خصوص رفع سد معابر و پیاده رو ها و استفاده غیر مجاز جهت کسب و کار اجرا می شود.

وی اظهار داشت: این طرح با نظارت سازمان ساماندهی مشاغل شهری جهت رفاه حال همشهریان و رفع این معضل شهری و در راستای زیباسازی فضای شهری صورت می گیرد.

وی گفت: در این راستا اقدام به اطلاع رسانی از طریق نصب بنر در پنج نقطه از شهر (میدان قیام- میدان صفا – میدان توحید – چهارراه باغ میری – مجاورت پل شهدای دانش آموز) نموده است.

شهردار بروجرد بیان کرد: همچنین با پخش حدود یک هزار عدد تراکت توسط عوامل اجرایی سازمان در سطح شهر و تحویل به واحدهای صنفی خیابان های اصلی اطلاع رسانی لازم در زمینه لزوم رفع متصرفات توسط کسبه واحدهای تجاری و یا بهره برداران صورت پذیرفته است.

عیدی بیرانوند افزود: انتظار می رود کلیه واحدهای صنفی از این تاریخ نسبت به رفع تصرفات از معابر اقدام نمایند، در غیر این صورت سازمان ساماندهی مشاغل شهری برابر با تعرفه مصوب سال ۱۴۰۱ اقدام و بهای خدمات جمع آوری، حمل، نگهداری و استفاده از معابر را اخذ خواهد نمود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close