اخبار ایران

شعار حامیان امام جمعه مشهد در حضور او: ای پرچم هدایت ایستاده‌ایم به پایت!

روزهای بروجرد- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: به پای انقلاب ایستادن هزینه دارد، بنابراین نسبت به توهین و اهانت‌هایی که به من می‌شود، هیچ حساسیتی ندارم و در حقیقت در مقابل بدگویی و توهین واکسینه شده‌ام.

 

به گزارش «انتخاب»؛ حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی در جمع گروهی در مشهد که در اعتراض به آنچه تخریب‌ علم الهدی می دانستند، گردهم آمده بودند، بیان کرد: دوستان انقلاب باید توجه کنند که صحبت‌هایی که مطرح می‌کنند در زمین چه کسی است و مراقب باشند در زمین دشمن بازی نکنند، ما باید در صحبت کردن مراقب سخنان خود باشیم و به گونه‌ای نباشد که در درگاه الهی با سخنان خود گرفتار شویم.

وی ادامه‌ داد: اکنون شرایط کشور ما در دنیا حساس است و دشمن اتفاقات داخلی کشور را رصد می‌کند تا برای سرکوب سوژه پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمن می‌داند که مقابله نظامی با مردم ما، افسانه و خیال باطل است و به همین دلیل به دنبال سرکوب سیاسی است تا مردم را نسبت به نظام بدبین کند.

علم الهدی با بیان اینکه آنچه در شرایط کنونی به هر چیزی مقدم است، حفظ اتحاد است، افزود: دشمن سعی می‌کند که وحدت ما را به هم بزند، اگرچه اختلاف نظر و سلیقه وجود دارد، اما باید وحدت را حفظ کنیم.

آنطور که خبرگزاری دولت گزارش داده، حاضران در این جمع شعارهایی همانند “ای سپر ولایت از تو کنیم حمایت، ای پرچم هدایت ایستاده‌ایم به پایت، امام جمعه ما یاور انقلاب است، فدایی امام و رهبر انقلاب است، امام جمعه ما صدای انقلاب است یار امام رضا و فدای انقلاب است” را سر دادند.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close