لرستان

تاکید استاندار بر شناسایی نواقص جاده‌های لرستان

روزهای بروجرد– استاندار لرستان بر لزوم شناسایی مشکلات و نواقص جاده‌های استان و فراهم سازی شرایط برای حضور مسافران نوروزی در اماکن پرتردد بویژه نقاط گردشگری تاکید کرد.

فرهاد زیویار در سومین جلسه شورای راهبردی کاهش تصادفات استان گفت: طبق اعلام مرکز، لرستان در بحث ارائه آمارهای به روز و لحظه‌ای از وضعیت جاده‌های استان و حجم ترددها نسبت به بسیاری از استان‌ها دارای وضعیت بهتری است.

زیویار افزود: در روزهای آغازین امسال، آمار تردد خودروها و ورود آنها به استان علی‌رغم محدودیت در امکانات، قابل توجه بوده و لازم است این آمارها به صورت لحظه‌ای در اختیار دبیرخانه شورا برای انعکاس به تهران قرار داده شود.

وی ادامه داد: در جلسات آتی شورای راهبردی کاهش تصادفات، اعضای حاضر نسبت به ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته و آمارهای جمع آوری شده برای تصمیم گیری و اظهارنظر در جلسه اهتمام داشته باشند.

استاندار لرستان تصریح کرد: احصا و شناسایی مشکلات و نواقص در جاده‌ها و مسیرهای تردد مسافران، توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو در دستور کار قرار گیرد تا با طرح در جلسات آتی نسبت به رفع آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

زیویار تاکید کرد: با توجه به افزایش حجم تردد مسافران نوروزی در شهر های استان و لزوم تکریم آنها در این ایام، هم استانی‌ها تا حد ممکن از پارک کردن در اماکن عمومی و استفاده غیرضرور از پارکینگ‌ها به ویژه در اماکن پرتردد و گردشگرپذیر خودداری کنند و با لحاظ اصل مهمان نوازی، شرایط را برای تسهیل حضور مهمانان نوروزی در استان فراهم سازند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close