اخبار بروجرد

مصوبه تاثیر معدل در کنکور لغو شود

روزهای بروجرد– نماینده بروجرد در مجلس یازدهم درخواست کرد تا برای تحقق عدالت و انصاف مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص تاثیر معدل در کنکور لغو شود.

فاطمه مقصودی در نشست علنی مجلس در تذکر شفاهی خود گفت: به خاطر خدا، شهدا و برای عدالت و انصاف به داد محرومان و فقرا برسید. مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص تاثیر معدل در کنکور برای انسانیت لغو شود و مجلس انقلابی علاج واقعه قبل از وقوع کند.

نماینده بروجرد ادامه داد: ما وکلای مردم هستیم و حق سنگین محرومان و مردم گرفتار بر دوش ما سنگینی می کند. فقر در حوزه آموزش و محرومیت از عدالت اجتماعی از بدترین نوع فقر است که هر گونه امید و آرزویی را در نسل آینده می کشد. کاهش شمار داوطلبان در کنکور نشان دهنده این است که جامعه دچار تنش شده است، نگرانی خانواده ها و دانش آموزان را ببینید و چشمتان را بر این حقایق نبندید.

او افزود: تا زمانی که زیرساخت مناسب و عادلانه در حوزه آموزش ایجاد نشود، هرگونه تصمیم برای اجرای این گونه مصوبات ظلم به مناطق محروم و کودکان است. مدارس غیرانتفاعی و کلاس های کنکور و کتب آموزشی و رانت نمره، مافیاهایی هستند که دراین حوزه وجود دارند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close