لرستانویژه ها

هشدار استاندار به مردم لرستان در پی وضعیت قرمز کرونا در خوزستان

روزهای بروجرد- استاندار لرستان گفت: با توجه به حجم ترددهای جاده ای، وضعیت قرمز در برخی شهرهای استان خوزستان، هشداری جدی برای لرستان است.

سید موسی خادمی افزود: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، علیرغم اینکه در دو هفته گذشته وضعیت قرمزی در کشور گزارش نشده بود اما در این هفته برخی از شهرهای کشور به خصوص در استان خوزستان وارد وضعیت قرمز شده اند .

خادمی اظهار داشت: وضعیت قرمز کرونا به همسایگی لرستان رسیده و با توجه به حجم ترددهای جاده ای، وضعیت قرمز در برخی شهرهای استان خوزستان، هشداری جدی برای لرستان است .

وی با اشاره به اینکه نباید شرایط عادی تلقی شود، تصریح کرد: مردم آمادگی برای رعایت بیش از پیش پروتکل های بهداشتی را داشته باشند زیرا کرونا تمام نشده و شواهد از بازگشت موج جدیدی حکایت دارد .

استاندار لرستان بیان داشت: با لحاظ شرایط کنونی و همسایگی با استان خوزستان، محدودیت هایی با هدف پیشگیری از افزایش مبتلایان در ورودی های استان به ویژه در شهرستان پلدختر اعمال خواهد شد .

دکتر خادمی از آغاز واکسیناسیون در استان خبر داد و گفت: همزمان با سراسر کشور تزریق واکسن در استان آغاز گردیده و در سری اول حدود ۲۶۰ نفر از کارکنان کادر درمان واکسینه شده و این روند ادامه خواهد داشت .

وی با بیان اینکه ۷ شهر استان در وضعیت زرد قرار دارند، افزود: خرم‌آباد، بروجرد، سلسله، دلفان، کوهدشت، الیگودرز و پلدختر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و سایر شهرهای استان در وضعیت آبی هستند .

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close