اخبار بروجرد

وعده جدید بهره برداری از طرح توسعه بیمارستان کوثر تا سال ۹۹

روزهای بروجرد- رئیس بیمارستان کوثر در روند بازدید مسئولان از طرح توسعه این بیمارستان گفت: بیمارستان کوثر در سال ۷۹ افتتاح شد و از سال ۸۱ به صورت یک بیمارستان عمومی در دو بخش زنان و مردان خدمات لازم را ارائه می دهد که به طور متوسط سالیانه بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ بیمار بستری، ۲۲۰ هزار مراجعه سرپایی، ۶۰ هزار ویزیت توسط پزشک متخصص و ۱۱۰ هزار ویزیت سرپایی از جمله خدمات هستند.

به گزارش “رصدنیوز” مهدی مهدیان به نیاز بروجرد به بیمارستان بزرگتر و مجهز تر اشاره کرد و افزود: بیش از ۵۱ درصد از جمعیت بروجرد بیمه شده تامین اجتماعی هستند و فضای کنونی با حدود ۷ هزار متر مربع جوابگوی نیاز بیماران نیست که با اجرای این طرح می توان به بیمه شدگان خدمات بهتری ارائه داد.

مدیرعامل شرکت طرح و اجرای خانه سازی ایران وابسته به تامین اجتماعی نیز در این بازدید بیان کرد: طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی بروجرد نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد و هم اکنون پروژه ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با برگزاری مناقصه مرحله دوم برنده مناقصه مشخص شده اما تاکنون قرار داد تنظیم نشده است.

علی اکبر خراسانی به اهمیت و سرعت عمل در تکمیل پروژه اشاره و عنوان کرد: پیمانکاری که انتخاب شده ظرف ۱۰ روز آینده باید با جدیت کار را شروع کند و حتما از نیروهای بومی در این امر کمک بگیرد.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد نیز در این بازدید با بیان اینکه بیمارستان تامین اجتماعی بروجرد به ۱۵۰ هزار بیمه شده خدمات درمانی ارائه می دهد، گفت: با پیگیری های مستمر تامین اجتماعی فاز یک پروژه تکمیل و برای فاز دوم آن هم پیمانکار طبق روند اداری و قانونی انتخاب شده و کار خود را به زودی آغاز می کند.

وی با اشاره به ضرورت اتمام این پروژه بیان کرد: توسعه بیمارستان کوثر یکی از خدمات لازم به کارگران است تا آنها برای درمان به دیگر شهرها مراجعه نکنند و بتوان خدمات درمانی مورد نیاز را به آنها ارائه داد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس عنوان کرد: اعتماد مردم بالاترین سرمایه این نظام است و آنچه که برای مردم بروجرد مهم است سرعت و دقت در کار است.

نماینده مردم بروجرد با تاکید بر استفاده نیروی بومی در روند اجرای این پروژه گفت: افتتاح بیمارستان علاوه بر ارائه خدمات درمانی به بیماران، در اشتغال نیز موثر است و بعد از راه اندازی بیمارستان نیروهای بومی متخصص و بیکار جذب می شوند.

گودرزی تاکید کرد: ارزش کار به این است که به موقع انجام شود و از زمانش نگذرد امیدواریم این پروژه هرچه زودتر در زمان مطلوب و تعیین شده به بهره برداری برسد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close