اخبار بروجرد

۱۰۰ امدادگر هلال احمر بروجرد آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند

روزهای بروجرد– رییس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: ۱۰۰ نفر از امدادگران و اعضای جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده آماده خدمت رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی هستند.

محمد کرمی در گفت و گو با ایرنا افزود: شهرستان بروجرد دارای سه پایگاه امداد و نجات جاده ای در اشترینان، گردنه زالیان و جاده بروجرد به خرم آباد است که ۵۰ نفر از امدادگران به صورت شبانه روزی در طرح ملی امداد و نجات در این پایگاه‌ها حضور دارند. 

وی اظهار داشت: در طرح راهنمایی مسافران نوروزی ۲ پایگاه در میدان زائران کربلا و میدان آیت الله بروجردی(ره) ایجاد شده که ۵۰ نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر بروجرد در این طرح شرکت دارند.

رییس جمعیت هلال احمر بروجرد بیان کرد: سه پایگاه امداد و نجات جاده ای شهرستان به آمبولانس و ماشین امدادی با ست نجات تجهیز شده است.

کرمی با اشاره به اینکه اعضای جمعیت جوانان هلال احمر بروجرد دوره های بازآموزی را فرا گرفته اند، افزود: اعضای جوانان جمعیت هلال احمر بروجرد با همکاری میراث فرهنگی و گردشگری با هدایت مسافران به اماکن تفریحی و گردشگری و زیارتی و اقامتی کار خود را از ۲۵ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهند داد. 

وی اضافه کرد: هموطنان قبل از سفر مراحل واکسیناسیون خود را تکمیل کرده و در حین سفر قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

شماره اضطراری ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی برای پاسخگویی آماده بوده و هموطنان می‌توانند با گوشی بدون سیم کارت و بدون شارژ ریالی هم با این شماره تماس بگیرند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close