اخبار بروجرد

ضرورت انجام اقدامات لازم برای فراهم کردن سفرهای نوروزی

روزهای بروجرد– سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد گفت: امکانات و تجهیزات لازم برای سفرهای نوروزی فراهم شود.

به گزارش ایلنا ، مجید منعمی در جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی با همکاری و هماهنگی با ستاد سفرهای نوروزی زیرساخت‌های لازم را برای گردشگران و مسافران نوروزی فراهم کنند ، ظهار کرد : با توجه به اهمیت سلامت در بحث جمعیت اساس حفظ جمعیت و افزایش آن است هدف استراتژیک نظام این است بنابراین هر تصمیمی که گرفته می‌شود در جهت حفظ عموم مردم ایران است.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد خاطرنشان کرد: ستاد سفرهای نوروزی تاکنون چیزی مبنی بر برگزاری نشدن سفر و محدودیت اعلام نکرده است و باید آمادگی لازم برای سفرهای نوروزی را داشته باشیم.

وی بیان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سفرهای نوروزی در ورودی‌ها و سطح شهر توسط بنر و تراکت نصب شود و مردم را برای دریافت واکسن تشویق کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد ادامه داد: کمیته‌های ستاد سفر نوروزی جلسات متداول داشته باشند و وظایف کمیته‌ها مشخص شود و صورت‌جلسات هم به رؤیت برسد.

منعمی عنوان کرد: تا زمانی که کار انجام شود ولی نظارت نباشد ممکن است کار به آن نتیجه مطلوب نرسد بنابراین گروه‌های نظارتی وظایف خود را انجام و گزارشات مستمر بدهند.

وی اظهار کرد: بخشداران اقدامات لازم را برای اسکان مسافران نوروزی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این روستاها انجام دهند.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد تصریح کرد: امکانات و تجهیزات خدمات رصد شوند تا در زمان لازم از آن‌ها استفاده شود و کشیک اصناف، به‌صورت مکتوب اعلام شود تا در صورت نیاز به آن‌ها مراجعه شود.

منعمی خاطرنشان کرد: شهرداری در ایام نوروز برساخت و سازها نظارت داشته باشد تا از ساخت‌وساز غیرمجاز جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: نظارت بر قیمت‌ها توسط اصناف صورت گیرد چون قیمت‌گذاری اجناس در رضایت‌مندی مسافرها تأثیرگذار است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close