اخبار بروجردلرستانویژه ها

زمین مورد نیاز برای طرح ملی مسکن در بروجرد تامین شد/ ساخت شهر جدید خرم آباد در دست بررسی است

روزهای بروجرد– استاندار لرستان با بیان اینکه مشکل تأمین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در پلدختر و الشتر بسیار زیاد است، گفت: هزار و ۳۰۰ هکتار اراضی برای اجرای این طرح در این استان نیاز بوده که تاکنون ۹۰۵ هکتار تأمین شده‌است.

فرهاد زیویار در حاشیه جلسه شورای مسکن لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هزار و ۳۰۰ هکتار اراضی جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان نیاز بوده که تاکنون ۹۰۵ هکتار تأمین شده‌است.

وی با بیان اینکه جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در برخی شهرستان‌های لرستان مشکل زمین داریم، افزود: مقرر شده‌است که راه‌وشهرسازی جهت تأمین زمین مورد نیاز طرح مذکوراراضی‌ای که در شهرها کاربری غیرمسکونی دارد را  بررسی کند و در شورای مسکن این استان راجع‌به آنها تصمیم‌گیری شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه زمین مورد نیاز در شهرستان بروجرد کاملاً تامین شده‌است، در شهرستان های خرم‌آباد و دورود ۵۰ درصد زمین مورد نیاز تأمین شده ولی در شهرستان‌های پلدختر و الشتر مشکل تأمین زمین بسیار زیاد است.

وی  بیان کرد: خوشبختانه برخی دستگاه‌های اجرایی استان لرستان همچون بهزیستی و نیروهای مسلح جهت در اختیار دادن زمین‌های مازاد همکاری بسیار خوبی داشتتد.

زیویار با اشاره با ایجاد شهر جدید خرم‌آباد گفت: ایجاد شهر جدید خرم‌آباد از طرف وزارت راه در حال بررسی بوده و به نظر می‌رسد برای این شهر در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن لازم است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close