اخبار بروجرد

بروجردی: برخی اعتبارات به جای ایجاد تحول صرف اهمال و ندانم کاری می‌شود

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در مواردی سهل‌انگاری‌ها موجب شده که به جای هزینه اعتبارات برای ایجاد تحولات جدید، باید منابع اعتباری را صرف ندانم‌کاری و کم‌کاری‌ها کنیم.

به گزارش فارس، علاءالدین بروجردی در آیین کلنگ‌زنی احداث بند خاکی روستای زرشکه این شهرستان اظهار کرد: کنترل روان‌آب‌ها از محوری‌ترین مسائل زیربنایی در اقتصاد کشاورزی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به نقش پروژه‌های آبخیزداری در مهار روان‌آب‌ها و جلوگیری از وقوع سیلاب بیان کرد: این مهم در دستور کار دولت قرار داشته و با تزریق اعتبار و منابع مالی موجود پروژه‌هایی از این دست اجرایی می‌شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در خانه ملت با اشاره به سهم عدم لایروبی رودخانه‌ها در وقوع سیلاب عنوان کرد: منطقی نیست به گونه‌ای عمل کنیم که در سایه اهمال و کم‌کاری‌ها شاهد حجم عظیمی از خرابی‌ها و خسارات مالی باشیم.

بروجردی تاکید کرد: متاسفانه در مواردی این گونه سهل‌انگاری‌ها موجب شده که به جای هزینه اعتبارات برای ایجاد تحولات جدید، باید منابع اعتباری را صرف ندانم‌کاری و کم‌کاری‌ها کنیم.

وی در ادامه با اشاره به احداث و بهره‌برداری از بند خاکی روستای انگشته بروجرد، افزود: این پروژه در بازه زمانی یک ساله اجرایی شده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد پروژه بند خاکی روستای زرشکه نیز در زمانی معقول اجرایی شده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

بروجردی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راهبردها و رهنمودهای مقام معظم رهبری تاکید کرد: باید بدون توجه و چشم‌داشت به غرب، آمریکا و خارج از کشور با استفاده از انبوه منابع موجود در کشور به دنبال رفع مشکلات باشیم.

وی تصریح کرد: با بهره‌گیری از منابع موجود و در سایه کار جهادی می‌توان تحولی را در عرصه اقتصادی و احیای اقتصاد نامطلوب کشور ایجاد کرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close