اخبار بروجرد

گودرزی: به زودی منطقه ویژه اقتصادی بروجرد ایجاد می‌شود

روزهای بروجرد– نماینده بروجرد در مجلس گفت: به زودی منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان بروجرد ایجاد می‌شود.

عباس گودرزی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال مبنی بر پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، خوشبختانه این امر در حال تحقق است و می‌توان بروجرد را در مسیر پیشرفت و توسعه دید و به فضل پروردگار آینده روشنی را برای این شهرستان می‌بینیم. 

وی با بیان اینکه بازدیدهای میدانی اخیر نشان می‌دهد که شهرستان بروجرد در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است افزود: خبر خوشی را به شهروندان عزیز بروجردی نوید می‌دهم که به زودی این‌ منطقه به منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بروجرد تبدیل می‌شود.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تمام مراحل برای ایجاد منطقه اقتصادی بروجرد طی شده است، این مورد دو بار از کمیته تخصصی، متشکل از نمایندگان ۱۰ وزارتخانه و سه سازمان مصوبه خود را دریافت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: وزیر وقت و فعلی، استاندار وقت و فعلی، مدیرعامل شهرک‌های صنعتی وقت و فعلی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور وقت و فعلی همه موافقت خود را به صورت کتبی برای ایجاد منطقه اقتصادی شهرستان بروجرد اعلام کرده‌اند.

گودرزی تاکید کرد: در جلسه‌ای که با مجمع نمایندگان در خدمت  رئیس جمهور کشورمان حضور داشتیم تاکید بر این شد که به زودی در شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور این مجموعه آغاز به کار کند، همچنین دیوارکشی و  احداث ساختمان کمرگ در دستور کار قرار گرفته  تا بستر ارزشمندی برای توسعه سرمایه گذاری در این منطقه شود.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب می‌فرماید ما کشور اول در استفاده نکردن از ظرفیت‌هایمان هستیم، ظرفیت‌هایی که در شهرستان بروجرد امروز فعال است و چشم اندازی که پیش رو است. بنابراین واحدهایی که در برنامه‌ریزی‌های مشخص فرآیند رخ دادن خودش را طی می‌کند اینها همه حاکی از آینده بسیار روشن، ارزشمند و امید بخش برای شهرستان بروجرد و استان است و وظیفه ما این است که پیام امید را در جامعه صادر کنیم چرا که کلید همه مشکلات امید است و بستر همه شکست‌ها یاس و ناامیدی است.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close