لرستان

معاون استاندار: اجرای مصوبات سفر رییس جمهور مشکلات لرستان را برطرف می‌کند

روزهای بروجرد- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: اجرای مصوبات سفر رییس جمهور مشکلات استان را برطرف می کند بنابراین باید با جدیت در راستای تحقق آنها تلاش کرد.

به گزارش ایرنا احمد دالوند در نشست بررسی و پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور به لرستان اظهار کرد: همچنین پیگیری مصوبات از مطالبات مردمی است و مردم خواهان رسیدگی به آنها هستند.

وی با بیان اینکه یکی از پربارترین سفرهای استانی رییس‌جمهور به لرستان بود ادامه داد: باید تمامی مصوبات این سفر با همت مدیران دستگاه‌ها، اجرایی شود همچنین مدیران باید بصورت هفتگی گزارش کار را برای ارجاع به نهاد ریاست جمهوری به استانداری ارایه دهند.

وی تصریح کرد:‌ مصوبات سفر رییس جمهور به تفکیک دستگاه ها ابلاغ می‌شود و مدیران باید بصورت مستمر در جهت اجرایی شدن آنها تلاش کنند.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: اعتباراتی که به مرور به استان تزریق می‌شود توسط سازمان برنامه و بودجه به استانداری اعلام خواهد شد و به طرح‌های با اولویت اختصاص می‌یابد، زمانی برای تعلل وجود ندارد و فعال شدن و پیشرفت فیزیکی طرح‌ها نیازمند تلاش مضاعف است.

دالوند افزود: باتوجه به سفر رییس جمهور به لرستان مردم انتظار دارند شاهد پیشرفت و جهش در حوزه های مختلف باشند بنابراین جلسات پیگیری مصوبات این سفر هر ۲ هفته برگزار می شود.

وی با اشاره به مفاد قرارداد طرح‌ها گفت: باید در انعقاد قرارداد به تمامی مسایل توجه کرد تا در آینده دچار چالش نشویم چراکه اقدام به موقع و انقلابی موجب امیدواری مردم خواهد شد.

هفت هزار و ۹۳۷ میلیارد تومان برای اجرا یا تکمیل ۱۷۰ طرح در سفر ۱۹ آذر رییس جمهور و هیات دولت به لرستان مورد توافق قرار گرفت.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “معاون استاندار: اجرای مصوبات سفر رییس جمهور مشکلات لرستان را برطرف می‌کند”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close