اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: مدیران انقلابی روی کار بیایند

روزهای بروجرد– امام جمعه بروجرد گفت: فرصت خوبی برای کار کردن وجود دارد و مدیران باید با روحیه انقلابی و دغدغه مند به حل مشکلات مردم بپردازند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید علی حسینی در جمع نمازگزاران این هفته گفت:  برخی مدیران روحیه انقلابی ندارند که این افراد یا باید برای حل مشکلات مردم همت کنند یا اینکه کنار بروند و مدیران انقلابی روی کار بیایند.

وی با تاکید بر اینکه باید فرصت برای متقاضیان سرمایه گذاری فراهم شود گفت: سرمایه گذاران زیادی بسیاری برای انجام کارهای اقتصادی متقاضی می شوند که در مواردی سالیان سال باید به دنبال گرفتن مجوز باشند.

امام جمعه بروجرد افزود: مدیران کل که اختیارات لازم را دارند باید مسیر را برای سرمایه گذاری افراد متقاضی فراهم نمایند نه اینکه با بهانه های مختلف زمینه را برای آنها سخت کنند.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: اگر مسیر برای اقدامات اقتصادی سرمایه گذاران فراهم شود بعنوان مثال در بروجرد نه تنها مشکل بیکاری حل خواهد شد بلکه از جاهای دیگر هم می توان نیروی کار وارد شهرستان کرد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی آسان به دست نیامده است ادامه داد: خانواده شهدا، جانبازان ، آزادگان و رزمندگان باید همواره محترم نگه داشته شوند و هیچ گاه نباید به بی احترامی نسبت به آنها بی تفاوت بود چراکه عزت و عظمت امروز ما حاصل این جانفشانی ها است.

وی گفت: مردم برای تداوم این انقلاب کمبود و سختی های بسیاری را تحمل کرده و شهید داده اند بطوریکه فقط تا قبل از پیروزی انقلاب یعنی طی فاصله زمانی ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ تعداد ۶ هزار و ۶۰۰ شهید تقدیم شد.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی  در حالیکه ارتش بهم ریخته و سپاه هم تازه تاسیس شده بود جنگ تحمیلی آغاز شد اما مردم ایستادند و مشکلات فراوانی تحمل کردند تا این انقلاب پا گرفت.

وی با تحسین اقدام رییس جمهور مبنی بر آزادسازی سواحل خزر گفت: به نمایندگی از مردم بروجرد این تقاضا را از رییس جمهور دارم که برای تنظیم بازار و ممانعت از گرانی کالاها هم تذکراتی بدهند تا انصاف رعایت شود و کالا ارزان به دست مردم برسد.

امام جمعه بروجرد همچنین با اشاره به سالگرد عملیات والفجر ۸ گفت: خداوند به عده ای توفیق حفاظت از دین خدا و مجاهدت عطا می کند.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close