اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: حمایت از آمریکا عقلانی نیست/ رییس جمهور روسیه احترام فراوانی برای ایران قایل است

روزهای بروجرد– امام جمعه بروجرد گفت: حمایت از آمریکا از سوی هر فردی غیرعقلانی و بیانگر ساده لوحی است چراکه دولتمردان این کشور قابل اعتماد نیستند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید “علی حسینی” در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: آمریکا در طول ۲۰ سال گذشته ۳۲۷ هزار بمب و موشک بر سر مردم مسلمان سوریه، عرق و افغانستان پرتاپ کرده است.

وی اظهار داشت: آمریکا حتی به کشور یمن که تحت سلطه خودش بود رحم نکرد و با همکاری اسراییل برای این کشور، مشکلات و ناامنی ایجاد کرد.

وی با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به روسیه افزود: این کشور مراودات خوبی با ایران داشته است و کسی را بازجویی  نمی کند که امید می رود این سفر تاثیرات مثبتی در تعاملات و مبادلات اقتصادی ۲ کشور داشته باشد. 

خطیب جمعه بروجرد با بیان اینکه رییس جمهور روسیه احترام فراوانی برای ایران قایل است  ادامه داد: رزمایش دریایی سه کشور قدرتمند ایران، چین و روسیه گامی مهم در حفظ و حراست از امنیت دریایی کشور محسوب می شود.

حجت الاسلام حسینی همچنین با اشاره به سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا ( س) و ولادت امام راحل افزود: این بانوی بزرگوار الگوی همه آحاد جامعه بویژه بانوان بود و امروز باید با الگوگیری از دخت نبی اکرم ( ص) جهت داشتن زندگی سالم و موفق گام برداشت.

وی همچنین اضافه کرد: حفظ محیط زیست و منابع موجود وظیفه همه آحاد جامعه است که باید در این راستا برای زندگی نسل آینده تلاش کنیم.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close