اخبار بروجرداخبار لرستان

شروع فعالیت مدارس و ادارات لرستان از ساعت ۹ صبح

روزهای بروجرد– معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان از شروع به فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان از ساعت ۹صبح به دلیل سرمای شدید و صرفه جویی در مصرف انرژی خبر داد.

حمید کشکولی گفت: در راستای اجرای مصوبه ستاد مدیریت بحران استان، به دلیل برودت زیاد هوای شهرستان های تابعه، یخ زدگی معابر و به منظور صرف جویی در مصرف انرژی، شروع ساعت کار اداری کلیه دستگاههای اجرایی، دانشگاهها و موسسات آموزش عالی روز شنبه دوم بهمن ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۹ صبح خواهد بود .

در همین حال اداره کل آموزش و پرورش لرستان نحوه فعالیت مدارس استان را بدین شرح اعلام کرد:

شهرستان های کوهدشت،پلدختر ، بروجرد، ازنا، دورود، چگنی، رومشکان و نواحی یک و دو شهرستان خرم آباد و مناطق اشترینان، سیلاخور، طرهان، کوهنانی،معمولان، پاپی، زاغه و بیرانشهر : تمامی مدارس ابتدایی و متوسطه اول و متوسطه دوم نوبت صبح با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می شود

 شهرستان سلسله: فعالیت مدارس ابتدایی نوبت صبح در بستر شبکه شاد انجام می گیرد و مدارس نوبت صبح دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می گردد

 الیگودرز: آموزش حضوری در کلیه مدارس نوبت صبح و عصر روستایی لغو و فعالیت آموزشی در بستر شبکه شاد انجام می‌گیرد . همچنین فعالیت آموزشی تمامی مدارس نوبت صبح شهری با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می گردد.

شهرستان نورآباد و منطقه کاکاوند: آموزش حضوری در تمامی مدارس مقاطع تحصیلی روستایی شهرستان دلفان لغو و آموزش از طریق شبکه شاد انجام می گیرد و مدارس شهری دوره ابتدایی و متوسطه اول و متوسطه دوم نوبت صبح با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می گردد.

ویسیان و ززوماهرو: فعالیت آموزشی مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی به صورت آموزش مجازی از طریق شبکه شاد انجام می گیرد.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close