اخبار بروجرد

دانشگاه آزاد بروجرد دومین واحد بزرگ شهرستانی کشور است

 

روزهای بروجرد– رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد آماده حل مشکلات صنعت است.

داریوش جاوید در جلسه نشست سه‌جانبه دانشگاه آزاد اسلامی، اداره صمت و صنایع بروجرد با موضوع بررسی راه‌های موًثر ارتباط دانشگاه و صنایع این شهرستان با هدف رفع مشکلات صنایع کوچک و متوسط برگزار شد، بر مراودات بیشتر بین دانشگاه و صنعت تأکید کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل عظیم خود، آماده ارائه هرگونه خدمات به بخش صنعت است.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بودجه دولتی ندارد، دانشگاهی مردمی است و با کمک مردم از یک نهال نوپا به یک درخت تناور تبدیل شده است و اکنون آمادگی دارد دِین خود را به مردم ادا کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بدون هیچ چشم‌داشتی علاوه بر نقش علمی و فرهنگی بر مسئولیت اجتماعی خود نیز اهتمام ورزیده و این مسئله را در یاری به حل مردم مشکلات مردم در سیل سال ۹۸ پلدختر و زلزله نقاط مختلف به اثبات رسانده است و آمادگی دارد در حل مشکلات اقتصادی نیز حامی دولت و مردم باشد.

جاوید خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد دومین واحد شهرستانی با درجه ویژه است که با بیش از ۳۰۰ هکتار زمین، ۱۲۵ هزار مترمربع فضای آموزشی، فرهنگی، پزشکی، رفاهی و… بیش از ۱۱۰ کارگاه و آزمایشگاه، ۱۲۰ هزار جلد کتاب و بزرگ‌ترین کلینیک دندانپزشکی غرب کشور در حوزه پزشکی نیز فعال است و قابلیت‌های عظیمی در بخش منابع انسانی تحصیل‌کرده و متخصص برای کمک به صنایع دارد.

وی ادامه داد: با توجه به طرح پویش، این واحد دانشگاهی آمادگی دارد تا با کم‌ترین هزینه و بالاترین بهره‌وری نسبت به تربیت دانشجو برای صنایع، مطابق نیازهای آنان اقدام کنند.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close