اخبار بروجردویژه ها

بروجرد به‌ عنوان شهر ملی ورشو در نمایشگاه ملی گردشگری حضور پر رنگی داشت

روزهای بروجرد- رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بروجرد گفت: شهرستان دارای تنوع بالا در صنایع‌دستی است.

حجت اله یارمحمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هنرمندان صنایع‌دستی بروجرد در نمایشگاه جهادی حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه که از تاریخ ۲۴ الی ۲۶ بهمن در محل مصلای بزرگ تهران برگزار خواهد شد دو هنرمند صنایع‌دستی از شهرستان بروجرد در دو غرفه از این نمایشگاه حضور فعال خواهند داشت.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بروجرد خاطرنشان کرد: بروجرد با دارا بودن تنوع بسیار بالا در رشته‌های صنایع‌دستی یکی از شهرهای فعال در این زمینه است.

یارمحمدی اضافه کرد: دو هنرمند صنایع‌دستی از رشته‌های سوزن‌دوزی و دست‌بافت‌های داری در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

وی ضمن دعوت از همه علاقه‌مندان به گردشگری و هنرهای صنایع‌دستی جهت بازدید از این نمایشگاه عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با معرفی هرچه بهتر ظرفیت‌های صنایع‌دستی بروجرد به‌عنوان یک از ظرفیت‌های مهم ایجاد شغل، گامی مؤثر در جهت رونق اقتصادی و ترویج هنرهای صنایع‌دستی شهر بروجرد برداریم.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بروجرد بیان کرد: بروجرد به‌عنوان شهر ملی ورشو سازی در پانزدهمین نمایشگاه ملی گردشگری در تهران به‌صورت پررنگ حضور داشت.

یارمحمدی ادامه داد: این نمایشگاه که از تاریخ ۹ الی ۱۲ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد شهرستان بروجرد با عنوان شهر ملی ورشو سازی با برگزاری غرفه تخصصی در این زمینه به‌عنوان تنها شهر ملی صنایع‌دستی در لرستان حضور فعال داشتند.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه علاوه بر غرفه تخصصی ورشوسازی سه غرفه دیگر نیز به هنرمندان صنایع‌دستی شهرستان اختصاص یافته است که این هنرمندان به‌صورت زنده در این غرفه‌ها اقدام به تولید صنایع‌دستی کردند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بروجرد تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با معرفی هرچه بهتر ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بروجرد گامی مؤثر در جهت رونق گردشگری و صنایع‌دستی شهر بروجرد برداریم.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close