اخبار بروجرداخبار لرستان

معاون استاندار لرستان: ادارات به کارگاه حل مشکلات مردم تبدیل شوند

روزهای بروجرد– معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مدیران باید مدیریت جهادی و انقلابی را سرلوحه کار خود قرار دهند چراکه دولت به چنین افرادی نیاز دارد.

به گزارش ایرنا بهرام ستاری در مراسم تودیع و معارفه فرماندار بروجرد افزود: این شهرستان ظرفیت های بالایی برای کار و فعالیت دارد که باید به خوبی از آنها استفاده کرد.

وی اظهار داشت: نعمت خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار با ارزش است و باید شکرگذار خداوند بود که فرصت خدمتگزاری به مردم فراهم می شود.

وی گفت: تفکر دولت حاکم بر اراده ملت و حاصل این اراده ملت تفکر جهادی است که باید ظهور کند،  همچنین شاخصه دولت، روحیه جهادی و انقلابی با رویکرد دفاع مقدس است که اگر حاکم شود مشکلات حل و فصل می شوند.

ستاری با تاکید بر مدیریت جهادی و انقلابی، افزود: مردم ارباب ما هستند و ادارات خانه آنها است بنابراین باید ادارات به محل حل مشکلات شهروندان تبدیل شود و همه برای خدمت هر چه بیشتر تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم داری یکی از شاخصه های دولت است اظهار داشت: امروز باید با گذشت ۴۰ سال از انقلاب به فکر اقتصاد ملت باشیم و مدیران اجرایی به این نکته توجه کنند که مشکلات با کار شبانه روزی حل و ملت به نظام و انقلاب دلگرم می شوند.

ستاری اضافه کرد: از مدیران و نمایندگان بروجرد در مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم با همدلی و همفکری، خدمت صادقانه داشته باشند.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close