اخبار بروجرد

مدارس بروجرد با کمبود ۸۰ نیروی خدماتی مواجه هستند

روزهای بروجرد– مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: مدارس این شهرستان با کمبود ۸۰ نیروی سرایدار و خدماتی مواجه هستند.

به گزارش ایرنا محمد مهرافزون در جلسه شورای آموزش و پرورش افزود: این نهاد آموزشی با کمبود نیروی انسانی در زمینه های مختلف  خدماتی همراه بوده که مشکلاتی در ارایه خدمات و امنیت مدارس ایجاد کرده است.

مهرافزون اضافه کرد: همچنین هرساله در خصوص تامین نیروی آموزشی نیز با کمبود مواجه هستیم در حالی‎که سهمیه دانشگاه فرهنگیان بروجرد باید بیشتر شود و این خواسته چندین بار برای نمایندگان و مسوولین شهرستان مطرح شده است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: این شهرستان دارای ۶۰ هزار دانش‎ آموز و سه هزار و ۵۰۰ فرهنگی است و با توجه به موفقیت‎های به دست آمده مشکلاتی دارد.

مهرافزون با اشاره به وجود پروژه های نیمه تمام آموزشی در بروجرد ادامه داد: کمبود فضای آموزشی نیز یکی دیگر از مشکلات آموزش و پرورش این شهرستان است به طوری که دانش‌آموزان شهرک اندیشه باید به مدارس داخل شهر رفت و آمد کنند، همچنین ۶۰ درصد از فضاهای آموزشی شهرستان فرسوده بوده و ۷۰ درصد آنها آسفالت نیستند.

مهرافزون تصریح کرد: سیستم‎های گرمایشی مدارس بروجرد نیز فرسوده و اکثر آنها با مشکل سرویس بهداشتی روبرو هستند که متاسفانه گاهی مسوولین شهرستان کمک نمی کنند و از آموزش و پرورش در حال دور شدن هستند.

وی افزود: خانه معلم بروجرد در شان فرهنگیان این شهرستان نیست و برای احداث بزرگترین اردوگاه غرب کشور در بروجرد نیز زمین از طرف منابع طبیعی تملک شده است اما برای احداث آن نیاز به اعتبار دارد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بروجرد نیز گفت: مسوولین برای رفع مشکلات آموزش‌وپرورش همکاری لازم را داشته باشند.

محمدعلی گودرزی اظهار کرد: برخی از مشکلات در سطح کلان و استانی بوده که نیاز به جلسات و زمان دارد اما مشکلات سطح شهرستان باید برطرف شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close