اخبار بروجرد

فرمانده سپاه بروجرد: سال گذشته بیش از ۱۵۰ هزار زائر اربعین در موکب میدان آیت الله بروجردی پذیرایی شدند

روزهای بروجرد- فرمانده سپاه ناحیه بروجرد از پذیرایی و اسکان زائران اربعین حسینی(ع) توسط این نهاد در بروجرد خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ مجید سوری در ستاد هماهنگی عتبات عالیات شهرستان در محل فرمانداری بروجرد، اظهار داشت: با توجه به موقعیت بروجرد و تردد زائرین اربعین حسینی(ع) از این شهر به سمت غرب کشور و عبور از مرزهای شلمچه و مهران سپاه ناحیه بروجرد آن بخش از مسئولیتی که بر عهده دارد را انجام می دهد.

وی، گفت: به همین منظور برای خدمات رسانی به زائران طی سال های اخیر در میدان آیت الله بروجردی موکبی دایر کرده ایم که سال گذشته بیش از ۱۵۰ هزار زائر اربعین حسینی(ع) پذیرایی شدند.

فرمانده سپاه ناحیه بروجرد، تصریح کرد: همچنین تعداد سه هزار نفر زائر را در شب در این موکب اسکان دادیم و همچنین ۱۰ هزار زائر خارجی از کشورهای افغانستان و پاکستان در این موکب پذیرایی شدند.

سرهنگ سوری، خاطر نشان کرد: امسال نیز توفیقی حاصل شود در خدمت مردم خواهیم بود و سپاه ناحیه بروجرد اسکان، تغذیه و پذیرایی و امنیت زائرین اربعین حسینی(ع) را بر عهده می گیرد.

مدیر عتبات و عالیات شهرستان بروجرد نیز در این جلسه، گفت: در عراق یک موکب بنام «انصارالعباس» دایر می شود که سال گذشته ۱۲۰ هزار زائر اربعین حسینی در کربلا را اسکان داده است.

گودرزی، افزود: امسال در برگزاری مراسم اربعین حسینی و رفاه حال زائران نیازهایی داریم که این نیازها باید به دست مردم حل شود.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close