اخبار بروجرد

جاده بروجرد – اراک بازگشایی شد/ امداد رسانی به بیش از ۱۰۰ خودروی گرفتار برف

روزهای بروجرد- مرکز مدیریت راه‌های استان لرستان اعلام کرد: تردد در محور بروجرد-اراک در گردنه زالیان که به دلیل بارش برف و کولاک مسدود شده بود، برقرار شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا در این اعلامیه آمده است: محور بروجرد-اراک در گردنه زالیان در ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه روز جمعه به دلیل بارش برف و کولاک تا اطلاع ثانوی مسدود شده بود.

پیش از این آزادراه خرم‌آباد – پل‌زال در کیلومتر ۲۰ بعد از تونل اول در ساعت ۱۷ روز جمعه به دلیل بروز سوانح طبیعی ریزش کوه و آبگرفتگی تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

در همین حال رییس جمعیت هلال احمر بروجرد  از امداد رسانی به بیش از ۱۰۰ خودروی گرفتار برف و سرما را در جاده بروجرد – اراک خبر داد

 

محمد کرمی در گفت و گو با ایرنا افزود: باتوجه به بارش برف در گردنه هیراب و زالیان در جاده بروجرد به اراک، این مسیر از نیمه شب مسدود شد و تعداد زیادی خودرو که به وسایل زمستانی مانند زنجیر چرخ و لاستیک یخ شکن مجهز نبودند گرفتار شدند و در جاده ماندند.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ امدادگر هلال احمر به همراه سه دستگاه خودرو در عملیات امدادرسانی شب گذشته حضور داشتند اظهار داشت: امدادگران، بیش از ۱۰۰ خودروی گرفتار در برف را با بستن زنجیر چرخ رهاسازی کردند.

کرمی افزود: تعدادی از سرنشینان خودروهایی که امکان حرکت در ادامه مسیر را نداشتند در پایگاه امداد جاده ای زالیان اسکان شدند و بعد از بازگشایی جاده به راه خود ادامه دادند.

وی اظهار داشت: از رانندگانی که قصد سفر در روزهای زمستانی را دارند تقاضا می شود حتما به هشدارهای هواشناسی توجه کنند و در صورت ضرورت سفر زنجیر چرخ، چراغ مه شکن و لاستیک یخ شکن همراه داشته باشند.

وی اضافه کرد: تلفن ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر به صورت شبانه روزی برای امدادرسانی از جمله در حوادث جاده ای پاسخگو است.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close