اخبار بروجرد

بیش از ۲۲ هزار نفر در بروجرد متقاضی دریافت مسکن ملی هستند

روزهای بروجرد- رییس اداره راه و شهرسازی بروجرد گفت: ۲۲ هزار و ۲۱۸ نفر در این شهرستان برای دریافت مسکن ملی ثبت نام کردند.

به گزارش ایرنا احمد پارسا در جلسه شورای مسکن افزود:  از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۸۴  متقاضی مربوط به طرح اقدام ملی است که بعد از پایش، سه هزار و  ۹۰۰ نفر تایید شرایط شدند و از این تعداد  یکهزار و ۵۹۰ نفر آورده اولیه ۴۰ میلیون تومان را واریز کرده اند.

پارسا افزود : ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن نیز تا ۱۵ دی ماه مهلت دارد که تاکنون ۱۱هزار و ۷۳۴ نفر ثبت نام کرده‌اند و پالایش و احراز شرایط بعد از این مهلت انجام می شود.

رییس اداره راه و شهرسازی بروجرد ادامه داد: سهمیه چهارساله طرح اقدام و نهضت ملی مسکن برای این شهرستان ۱۹هزار و ۸۰۰ واحد است که برای متقاضیان ۳۰۰میلیون تومان وام در نظر گرفته شده است و مابقی را باید به عنوان سهم آورده متقاضی در مراحل مختلف پرداخت کنند.

پارسا افزود: هم اکنون عملیات اجرایی ۲۴۰ واحد اقدام ملی مسکن با حدود ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی آغاز شده است که این واحدها برخلاف مسکن مهر، دارای پارکینگ هستند.

وی گفت: دستگاه های اجرایی می توانند در صورت دارا بودن زمین، با تغییر کاربری، مسکن مورد نیاز را در اختیار کارکنان خود قرار دهند.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close