اخبار بروجرد

بارش برف در روستاهای بروجرد به ۴۰ سانتیمتر رسید/ پنج شنبه؛ بارش شدید برف و سرما

روزهای بروجرد- رییس اداره هواشناسی بروجرد گفت: دمای هوای این شهرستان هم اکنون پنج درجه زیر صفر گزارش شده که نسبت به روز گذشته ۶ درجه کاهش یافته است.

” بهروز یاراحمدی” روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به بارش برف، سرما و یخبندان تداوم یافته است و کاهش دمای هوا تا فردا به ۱۳ درجه زیر صفر خواهد رسید.

وی اظهار داشت: میزان بارش باران در این شهرستان طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰.۲ میلیمتر، ارتفاع برف در سطح شهر بروجرد ۱۰ سانتیمتر و روستاها بیش از ۴۰ سانتیمتر ثبت شده است.

رییس اداره هواشناسی بروجرد گفت: متوسط بارش باران در بروجرد طی سال زراعی جاری به ۲۰۳.۸ میلیمتر رسیده که این رقم در مدت مشابه سال زراعی گذشته ۱۵۸ و بلند مدت  ۱۹۹ میلیمتر بوده است.

 یاراحمدی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید در روز پنجشنبه ۳۰ دی ماه به این شهرستان افزود : این سامانه از جنوب غربی وارد می شود و با بارش شدید برف ، سرما و کاهش دما همراه خواهد بود.

وی کمینه و بیشینه دمای هوای امروز بروجرد را به ترتیب ۶ درجه زیر صفر و سه درجه سانتیگراد عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به ورود توده هوای سرد هم اکنون آسمان شهرستان ابری است و روند کاهشی دما ادامه دارد.

رییس اداره هواشناسی بروجرد بیان‌ کرد: امروز آسمان بروجرد صاف تا کمی ابری، همراه با  وزش باد و کاهش دما پیش بینی می‌شود.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close