اخبار بروجردویژه ها

امام جمعه موقت بروجرد: اگر این دولت نتواند برای مشکلات مردم کاری کند هیچ دولت ديگری نخواهد توانست

روزهای بروجرد– امام جمعه موقت بروجرد گفت: همه نیروها و دستگاه‌های دولتی باید به طور هماهنگ دولتمردان را برای رفع نواقص و مشکلات کمک کنند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدعلی اسدی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد افزود: اگر این دولت نتواند در راستای حل مشکلات موجود کاری کند دیگر هیچ دولتی نخواهد توانست کاری انجام دهد.

وی اظهار داشت: هماهنگی خوبی بین مسوولان حاکم شده بطوریکه از اول انقلاب تاکنون هماهنگی به این میزان وجود نداشته است که باید از این فرصت استفاده کرد.

حجت الاسلام اسدی نسب همچنین با اشاره به اینکه فرماندار بروجرد جوانی انقلابی و فرهنگی است افزود: در این راستا فرصت درنگ نیست بنابراین باید انجام اقدامات خوب را به سرعت آغاز کرد و مسوولان حرکتی فزاینده و رو به رشد را در پیش بگیرند.

وی با اشاره به کشف حجاب توسط رضاخان گفت: رضا خان بعد از بازگشت از ترکیه به زور حجاب را از سر زنان برداشت و نه فقط کارمندان و دانش آموزان بلکه تمام زن ها را وادار به برداشتن حجاب کرد.

حجت الاسلام اسدی نسب همچنین با تقدیر از حضور پرشور مردم بروجرد در مراسم تشییع شهدای گمنام همزمان با سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) و با تاکید بر اینکه غیبت و تهمت به مومن گناه بزرگی است گفت: اما غیبت مسوولان آنجا که از انجام وظایف خود کوتاهی کنند قابل بحث است.

امام جمعه موقت بروجرد ادامه داد: اما همان مسوول اگر فرزند منحرفی داشت نباید آن را مطرح کرد چه بسا تلاش کرده اما به راه راست هدایت نشده است.

حجت الاسلام اسدی نسب همچنین با اظهار تاسف از درگذشت همسر امام جمعه بروجرد گفت: وی انسانی اهل تدریس و تالیف و دارای فضایل اخلاقی والا بود.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close