اخبار ایران

روز پرترافیک «تذکر» نمایندگان به رییسی و وزرا در بهارستان

روزهای بروجرد– یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، روح الله متفکرآزاد در نشست علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

علی اصغر خانی نماینده شاهرود و میامی و ۲۳ نماینده به وزیر ورزش و نیرو: لزوم تسریع در ساخت و تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهرستان شاهرود و نیز ضرورت رسیدگی به کمبود آب شرب این شهرستان.

نقلیچ شادمهر نماینده گنبد کاووس به وزیر امور خارجه: ضرورت جدی‌تر تاسیس کنسولگری ترکمنستان در شهرستان گنبدکاووس.

علی اصغر خانی نماینده شاهرود و میامی و ۱۹ نماینده به وزیر راه و شهرسازی: رسیدگی به وضعیت نامناسب جاده‌های شهرستان شاهرود و میامی.

امیرحسین بانکی پورفرد و زهرا شیخی مبارکه، عباس مقتدایی و حسین میرزائی به وزیر میراث فرهنگی: ضرورت تسریع در سفر به استان اصفهان پیرو جلسه نمایندگان استان با رئیس جمهور.

مهرداد ویس کرمی نماینده خرم‌آباد و چگنی و ۴۹ نماینده به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم مدیریت واردات بی رویه سموم کشاورزی و تعویض مدیران دارای تعارض منافع.

یعقوب رضازاده نماینده سلماس به وزیر نیرو: لزوم پیش بینی اعتبار برای تکمیل طرح آب و فاضلاب سلماس و تازه شهر در سال ۱۴۰۱.

امیرحسین بانکی پورفرد و ۷۱ نماینده به وزیر امور اقتصاد و دارایی: لزوم تسریع در تامین اعتبار بانک‌ها برای پرداخت وام ودیعه مسکن.

محمدرضا مبلغی نماینده کوهدشت و رومشکان به رئیس جمهور: لزوم رعایت حقابه لرستان در تصویب طرح ضربتی حل مشکل آب سایر استان ها.

سیدمجتبی محفوظی نماینده آبادان به رئیس جمهور و وزیر ارتباطات، اطلاعات، اقتصاد، امور خارجه، بهداشت وتعاون، دادگستری، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، صمت، ارشاد، دفاع، میراث، علوم، نیرو، نفت، ورزشی، کشور: لزوم مشخص کردن تاریخ خروج از وضعیت جنگ زدگی در دو شهرستان آبادان و خرمشهر.

احمدحسین فلاحی نماینده همدان و فامنین و ۳۹ نماینده به وزیر ارشاد: لزوم لغو مجوز فیلم‌های مغایر با مبانی اخلاقی.

علی خضریان نماینده تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس و ۵۴ نماینده به وزیر دادگستری: ضرورت به روزرسانی مشروح مذاکرات مجلس شورای اسلامی در سایت روزنامه رسمی کشور.

جعفر قادری نماینده شیراز و زرقان و ۵۵ نماینده به وزیر نیرو: ضرورت تعیین ساز و کار سرمایه گذاری بر روی آب‌های ژرف توسط بخش‌های غیردولتی.

مالک شریعتی نیاسر نماینده تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس و ۵۹ نماینده به وزیر صمت و نیرو: لزوم بازنگری مفاد تفاهم نامه احداث نیروگاه‌های منابع انرژی بر بخصوص در زمینه توجه به تولید داخلی.

حسن نوروزی نماینده رباط کریم و بهارستان و ۲۵ نماینده به وزیر دادگستری، اقتصاد و صمت: لزوم حذف شرط صادرات از اموال تملیکی و ضرورت لینک شدن بر خط گمرک با ادارات و سازمان‌های مرتبط.

بهروز نجم آبادی به همراه ۳۳ نفر از نمایندگان به وزیر ارتباطات: لزوم تخصیص اعتبار و رفع مشکلات اینترنت و تلفن همراه در حوزه انتخابیه. همچنین تذکر به همراه ۴۴ نفر از نمایندگان به وزیر صمت: ضرورت ارائه گزارش درباره چگونگی اجرای تبصره ۵ ماده ۴۳ قانون برنامه ششم در خصوص اختصاص درآمد معادن به روستا‌های تحت تأثیر مناطق معدنی.

یعقوب رضازاده به وزیر نیرو: تخصیص اعتبار برای جلوگیری از سیلاب و ساخت بند سازه دیرعلی در شهرستان سلماس.

محمدتقی نقدعلی و ۵۰ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: تخصیص بودجه به صندوق جهاد کشاورزی. همچنین تذکر به همراه ۴۹ نفر از نمایندگان به وزیر نفت: بازنگری در نرخ گازب‌های واحد‌های تجاری.

علی اکبر علیزاده به همراه ۵۶ نفر از نمایندگان به وزیر تعاون: اجرای قانون جامع معلولان کشور.

حبیب‌الله دهمرده به وزیر نیرو: چرا انرژی بادی نیروگاه‌های وزارت نیرو به مناطق حوزه انتخابیه تعلق نگرفته است؟

محمدصالح جوکار به همراه ۶۸ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم اجرای قانون برای معلمان خرید خدمات آموزشی و پرداخت به موقع حقوق آنها؛ به همراه ۷۶ نفر از نمایندگان به وزیر کار: ضرورت توجه به جامعه معلولان و اجرای قانون جامع معلولان کشور.

مسعود خاتمی به همراه ۵۲ نفر از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم کاهش هزینه صورتحساب گاز مصرفی برای صنایع کوچک پایین دست.

عباس مقتدایی به وزرای آموزش و پرورش و تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم تسریع در اعطای امکانات آموزشی و رسیدگی به فرسودگی بافت مدارس در استان اصفهان و همچنین لزوم رسیدگی بهزیستی به روند رو به رشد حاشیه‌نشینی در اصفهان.

حبیب آقاجری نماینده ماهشهر به همراه ۲۱ نماینده به وزیر نیرو: ضرورت چاره اندیشی برای خشک شدن رودخانه زهره و مشکلات ایجاد شده برای دامداران حوزه انتخابیه.

حسن نوروزی نماینده رباط کریم به همراه ۳۵ نماینده به وزیر صمت: لزوم فراهم شدن امکان شماره گذاری خودرو‌های دپو شده در انبار‌های تکمیلی.

احسان ارکانی نماینده نیشابور به وزیر میراث فرهنگی: لزوم اختصاص بودجه کافی برای اصلاح و مرمت آثار ملی، تاریخی و حریم بافت تاریخی نیشابور.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به همراه ۴۴ نماینده به وزیر نفت؛ لزوم رفع مشکل درخواست متقاضیان فرآورده‌های نفتی در سامانه تجارت آسان، همچنین به همراه ۴۷ نماینده به وزیر راه و شهرسازی؛ در مورد ضرورت باز شدن سامانه ثبت نام جهش تولید مسکن برای متقاضیان شهر‌های باقی مانده.

عباس مقتدایی نماینده اصفهان به همراه حسین میرزائی نماینده اصفهان، محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر و حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر صمت: لزوم توجه به نیمه تعطیل شدن صنایع اصفهان و اقدام برای فعال سازی مجدد صنایع، همچنین به همراه ۷۴ نماینده به رئیس جمهور: ضرورت اجرای کامل قانون حمایت از معلولان و پیگیری مطالبات آن‌ها توسط دولت، به وزیر علوم: ضرورت پیگیری برای سهمیه کنکور مدال آوران و المپیاد و دانش آموزی و سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و ارجاع به شورای عالی انقلاب فرهنگی.

روح الله حضرت پور نماینده ارومیه به وزیر اقتصاد؛ لزوم رسیدگی به وضعیت نابسامان بورس.

عباس گودرزی نماینده بروجرد به وزیر بهداشت: ضرورت تسریع در تامین یک دستگاه سی تی اسکن و ارائه تجهیزات به بیمارستان امام خمینی شهرستان بروجرد.

محمدحسن آصفری نماینده اراک به همراه ۶۹ نماینده به وزیر دفاع: ضرورت توجه به وضعیت معیشت رزمندگان داوطلب دوران دفاع مقدس، همچنین به همراه ۷۵ نماینده به وزیر کار؛ لزوم توجه به حقوق معلولان و اقدام برای اجرایی شدن قانون نظام جامع معلولان.

حسین گودرزی نماینده دورود و ازنا به وزیر کشور: لزوم رفع مقررات منع خدمت رسانی به روستا‌های زیر ۲۰ خانوار، همچنین به همراه ۵۰ نماینده به وزیر جهاد کشاورزی؛ ضرورت تعیین قیمت دام دامپروری‌ها و عشایر متناسب با قیمت گوشت قرمز مصرفی در کشور.

احمدحسین فلاحی نماینده همدان و فامنین به رئیس جمهور و وزیر خارجه: ضرورت حمایت از دیپلماسی اقتصادی، فعال منطقه‌ای و بین المللی. به همراه ۳۷ نماینده به رئیس جمهور: لزوم جلوگیری از تکرار رویه‌های مدیریت دولت سابق در دولت سیزدهم.

مصطفی نخعی نماینده نهبندان به همراه ۳۳ نماینده به وزیر صمت: ضرورت توجه به تمامی ظرفیت‌های استان خراسان جنوبی در طراحی مسیر انتقال آب از خلیج فارس.

صدیف بدری نماینده اردبیل به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد: لزوم جلوگیری از متزلزل شدن اقتصاد کشور با نوسانات شدید بازار ارز.

سید مسعود خاتمی نماینده گلپایگان به همراه ۵۰ نماینده به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت افزایش ظرفیت در رشته‌های دبیری علوم پایه در دانشگاه فرهنگیان.

یعقوب رضا زاده نماینده سلماس به وزیر نیرو: ضرورت تخصیص اعتبار برای تکمیل دریچه‌های هیدرومکانیکال در سد حوزه انتخابیه.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close