اخبار بروجرد

۱۴ درصد شهروندان بروجردی برای دریافت واکسن کرونا مراجعه نکردند

روزهای بروجرد- معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: ۱۴ درصد شهروندان واجد شرایط تزریق واکسن کرونا در این شهرستان تاکنون به پایگاه‌های بهداشتی و مراکز تجمیع واکسیناسیون مراجعه نکرده‌اند.

دکتر ” شهرام ممدوحی “در گفت و گو با ایرنا افزود: تاکنون ۸۶ درصد جمعیت واجد شرایط این شهرستان دُز اول و ۶۹ درصد نیز هر ۲دُز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی اظهار داشت: تاکنون ۴۳۴ هزار و ۵۱۷ دُز انواع واکسن کرونا در این شهرستان تزریق شده که ۲۳۸ هزارو  ۷۵۷ دُز مربوط به نوبت اول و ۱۹۱ هزار دُز آن مربوط به نوبت دوم است.

وی با بیان اینکه چهار هزار و ۷۶۰ نفر نیز در بروجرد دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند افزود: شهروندان باید ضمن پرهیز از تجمعات، آیین‌های شادی و عزا نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند و دانش آموزان نیز به طور جدی پروتکل ها را رعایت و همچنان از ماسک استفاده کنند.

معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد ادامه داد: تزریق واکسن کرونا در این شهرستان از طریق ۳۲ مراکز تجمعی و پایگاه، ۸۵ مرکز و خانه بهداشت و ۲دستگاه آمبولانس و اتوبوس سیار انجام می شود.

ممدوحی تصریح کرد: اگر چه روند تزریق کرونا در شهرستان صعودی شده اما با توجه به ناشناخته بودن جهش جدید ویروس، نقض پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم همچنان خطرناک است.

بروجرد هم اکنون در وضعیت آبی شیوع کرونا قرار دارد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close