اخبار بروجرد

کارخانه کاشی «جم» بروجرد راه‌اندازی شد/ تولید سالانه ۲ میلیون مترمربع کاشی

روزهای بروجرد- مدیر عامل کارخانه کاشی جم بروجرد با اشاره به احیا و راه‌اندازی دوباره این واحد صنعتی گفت: کارخانه امروز عملا کار تولیدی خود را با فعالیت ۴۱ نیرو از سر گرفته است.

مصطفی گودرزی افزود: کاشی جم تا سال ۹۲ علاوه بر تولید کالای لوکس، شرایط بسیار خوبی در صنعت کاشی و سرامیک کشور داشت و در حوزه تولید کیفی جزو برترین‌ها بود.

به گزارش فارس وی عنوان کرد: از سال ۹۲ و با بالا رفتن بهای تمام شده کالا، شرایط متفاوت بازار و عدم به روزرسانی ماشین‌آلات و تجهیزات کارخانه به مرور با سیر نزولی همراه و در ابتدای سال ۹۵ عملاً تعطیل شد.

گودرزی تاکید کرد: با نصب دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن خریداری شده، در خرداد ماه سال آینده تعداد نیروهای مشغول به کار در این واحد صنعتی به ۱۲۰ نفر افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: از سویی قطعه زمینی به مساحت ۴۲ هزار متر مربع در مجاورت کارخانه قرار دارد که قرار است، با اجرای طرح توسعه پروژه جدیدی برای تولید کالاهای لوکس انجام شود.

مدیرعامل کارخانه کاشی جم ابراز امیدواری کرد این پروژه در سال ۱۴۰۰ مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

گودرزی افزود: در حال حاضر روزانه ۵ هزار متر مربع کاشی در این کارخانه تولید می‌شود که سهم تولید سالانه آن قریب ۲ میلیون مترمربع خواهد بود.

وی با اشاره به صرف آورده ۴ میلیارد تومانی به منظور احیای دوباره این واحد صنعتی تاکید کرد: به منظور نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های جدید خریداری شده و بهره‌برداری در فاز بعدی به اعتبار ۴ میلیارد تومانی دیگر نیاز است.

مدیرعامل کارخانه کاشی جم بروجرد تصریح کرد: با از سرگیری روند تولید در این واحد صنعتی، علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی، محصولات آن به کشورهای عراق، ارمنستان، افغانستان و پاکستان صادر می‌شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close