اخبار بروجرد

نحوه حضور دانش آموزان در مدارس از زبان رییس آموزش و پرورش بروجرد

روزهای بروجرد- مدیر آموزش و پرورش بروجرد در مورد نحوه حضور دانش آموزان در مدرسه گفت: سیاست آموزش‌ و پرورش در بازگشایی مدارس به‌صورت تدریجی و اقتضائی از اول آذرماه است.

محمد مهرافزون در نشست با مدیران مدارس مقطع ابتدایی بروجرد با اشاره به این که افت تحصیلی دانش آموزان یکی از آفت‌های تدریس غیرحضوری در زمان کروناست، افزود: با توجه به اینکه سلامت دانش آموزان و همکاران فرهنگی برای خانواده‌ها و به‌ خصوص خود ما نیز مهم‌ترین دغدغه است به همین دلیل مدیران موظف به رعایت دستورالعمل ابلاغی از سطح ملی معروف به طرح “صفر شش” هستند و کمیته سلامت در مدارس تشکیل شود و انجام واکسیناسیون همکاران پیگیری و چک‌لیست‌های بهداشتی در سامانه نظارت دقیق تکمیل و بارگذاری شود.

وی تصریح کرد: در روزهای بازگشایی مدارس، فقط برخی از درس‌ها برای دانش‌آموزان به‌طور حضوری برگزار می‌شوند البته امکانات و شرایط برگزاری کلاس حضوری در مدارس مختلف متفاوت است. هر مدرسه به‌تناسب امکانات و جمعیت و شرایط خود می‌تواند نحوه برگزاری کلاس‌های حضوری یا مجازی را در شورای مدرسه تنظیم کند و مدیران موظفند برنامه کاری خود را دقیقاً به والدین اطلاع‌رسانی کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close