اخبار لرستان

طرح آموزش و پرورش لرستان برای تجاری سازی اماکن مازاد

روزهای بروجرد- آموزش و پرورش استان لرستان در قالب طرحی به نام تجاری سازی، از اماکن مازاد و بلااستفاده خود استفاده بهینه و کسب درآمد می کند.

در راستای اجرای بند (ه) و (د) و تبصره ۹ قانون بودجه سنواتی و همچنین بند ۴ ماده ۱۳ قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش، آموزش و پرورش استان لرستان اقدام به بهینه‌سازی، ساماندهی و تبدیل به احسن نمودن فضاهای آموزشی و پرورشی بلااستفاده و مازاد خود نموده است و این پروژه در شهرستان‌های خرم‌آباد، ازنا، الیگودرز، نورآباد و مناطق رومشکان، طرهان، اشترینان و ززماهرو در حال انجام و برخی به بهره برداری رسیدند. 

رباطی رئیس اداره بودجه و مدیریت منابع آموزش و پرورش استان لرستان در این مورد گفت: تاکنون حدود چهار و نیم میلیارد تومان از منابع داخلی و کمک خیرین برای ساخت این واحدها هزینه شده و برای تکمیل آنها حدود ۵ میلیارد تومان نیاز داریم. 

وی در ادامه به درآمدزایی آموزش و پرورش از محل این واحدها اشاره کرد و گفت: در صورت تکمیل و به بهره برداری رسیدن این پروژه‌ها ماهانه حداقل ۲۰۰ میلیون تومان عاید آموزش و پرورش می گردد که می توان بخشی از مشکلات مالی این حوزه را در شهرستان‌ها و مناطق برطرف نمود.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close