اخبار بروجرد

ثبت‌نام حدود ۲۰ هزار نفر برای اقدام ملی و نهضت ملی مسکن در بروجرد

روزهای بروجرد- رییس اداره راه و شهرسازی بروجرد از ثبت‌نام قریب ۲۰ هزار نفر برای اقدام ملی و نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد.

احمد پارسا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون ۱۹ هزار و ۸۴۹ نفر به تفکیک حدود ۱۰ هزار نفر برای نهضت ملی مسکن و ۹ هزار و ۸۴۹ نفر برای اقدام ملی مسکن در شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: از تعداد افراد ثبت‌نام شده برای اقدام ملی ۳ هزار و ۹۰۰ نفر واجد شرایط شناخته شده که از این رقم بیش از هزار نفر مرحله اول را واریز کرده‌اند.

رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن شهرستان ۳۷ هکتار زمین در کنار سایت مسکن مهر در نظر گرفته شده است.

پارسا اضافه کرد: در حال حاضر عملیات ساخت پروژه ۲۴۰ واحدی اقدام ملی مسکن در این شهرستان آغاز شده و ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بیان کرد: ظرفیت احداث مسکن ملی در ۳۷ هکتار اراضی تعیین شده تنها ۳۰۰۰ واحد است و دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق، گاز، مخابرات و شهرداری باید از هم اکنون پای کار باشند تا مشکلاتی که در مسکن مهر به وجود آمد تکرار نشود.

رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد ادامه داد: آورده متقاضیان در مرحله اول حدود ۴۰ میلیون تومان است و زمان مرحله دوم نیز به‌زودی به متقاضیان اعلام می‌شود.

پارسا عنوان کرد: هرگونه خرید و فروش امتیاز طرح اقدام ملی مسکن و سایر طرح‌های حمایتی تامین مسکن وزارت راه و شهرسازی از طریق ثبت‌نام کنندگان در طرح‌ها، مشاورین املاک، افراد و طرق مختلف ممنوع است.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close