اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: قیمت اجناس در بازار ساماندهی شود

روزهای بروجرد–  امام جمعه بروجرد گفت: قیمت‌های متفاوت برای یک نوع جنس موجب هرج و مرج در بازار شده که باید توسط ادارات نظارت کننده کنترل و ساماندهی شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید “علی حسینی” در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد اظهار داشت: دولت برای متعادل کردن قیمت ها باید بیشتر تلاش کند اینکه یک کالا چندین قیمت دارد باید حل شود و قابل تحمل نیست.

وی با اشاره به اینکه در تنظیم بازار و مهار گرانی کوتاهی شده است، بیان کرد: این شرایط قیمت ها برای مردم سخت است و این توقع وجود دارد که برای تنظیم بازار اقدامی موثر انجام شود.

حجت الاسلام حسینی افزود: همه افراد باید متعهدانه و انقلابی کار کنند و چنانچه مدیری ضعیف عمل کند باید کنار گذاشته شود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به مشکلات و موانعی که در خصوص صدور مجوزهای اشتغالزایی وجود دارد، اضافه کرد: اقداماتی صورت گرفته است تا شرایط برای افرادی که متقاضی راه اندازی کارخانه و کارگاه هایی برای ایجاد اشتغال هستند آسان شود.

وی افزود: در قرارگاه پشتیبانی رفع موانع تولید مقرر شده است که در کمترین زمان ممکن محوز به افراد واجد شرایط داده شود.

وی با اشاره به سفر حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور به شهرستان بروجرد گفت: در این سفر نکاتی یادآوری شد از جمله مشکل تعاونی های مسکن بروجرد و مشکلات گرانی ها که نیاز به توجه و رسیدگی دارد.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: همایش بزرگداشت علامه شهیدی با حضور معاون رییس جمهور برگزار شد و چنین همایش هایی از این نظر بسیار خوب است تا چنین چهره های برجسته ای به جوانان معرفی و الگو سازی شود.

وی با اشاره به ضرورت اتحاد حوزه و دانشگاه گفت: وحدت این دو باعث می شود تا علوم روز دانشگاه به حوزه و معنویت و اعتقادات عمیق حوزه به دانشگاه منتقل شود در چنین وضعیتی می توان مدیرانی متعهد و توانمند تربیت کرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close