اخبار بروجردویژه ها

جوان مومن انقلابی فرماندار بروجرد شد!

روزهای بروجرد– بالاخره  قطار تغییرات نمایندگان عالی دولت در شهرهای استان به حرکت درآمد. برخی شنیده های غیر رسمی حاکی از آن بود که فرهاد زیویار استاندار لرستان اظهار داشته‌ است که اولین تغییر فرمانداران را از بروجرد آغاز خواهد کرد.

 البته حمایت عباس گودرزی نماینده بروجرد از احمد گودرزیان – که پنهان هم نبود – باعث شد که وی در دولت جدید هم همچنان فرماندار بماند البته در شهرستان دورود.

مجید منعمی فرماندار تازه بروجرد را باید مصداق کامل جوان مومن انقلابی مد نظر طرفداران دولت ابراهیم رییسی دانست اگرچه بدون سابقه‌ی اجرایی چشم گیری به بروجرد خواهد آمد اما ویژگی‌های کاملا مقبول طرفداران دولت را خواهد داشت وی دانش آموخته دکتری مدیریت رسانه از دانشگاه آزاد اسلامی است پس قاعدتا با فضای رسانه آشناست کما اینکه مسیر تحقیقات وی نیز غالبا در نقد جریان رسانه‌ای اصلاحات بویژه مطبوعات دوران ریاست جمهوری سید محمد خاتمی است.

وی کتابی نیز در این مورد دارد که عنوان‌ کتاب می‌تواند نگرش کلی وی را درباره رسانه‌ها به وضوح نشان دهد: “مطبوعات؛ بحران‌زایی و بحران‌زدایی: بررسی نقش مطبوعات زنجیره‌ای در حادثه کوی دانشگاه تهران و قتل‌های زنجیره‌ای”

مجید منعمی همچنین در سال های ۹۳ و ۹۴ مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات نیز بوده است.

 صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوی در پایان شهریور امسال مجید منعمی را به سمت مشاور فرهنگی و رسانه‌ای خود منصوب کرد این بالاترین سمتی است که منعمی در کارنامه خود دارد.

 منعمی تنها سابقه‌ای که در فرمانداری یک شهر داشته پست تشریفاتی مشاور فرهنگی فرمانداری پردیس در استان البرز بوده است.

 بهرحال مجید منعمی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد شد وزارت کشور پیشتر آیین نامه‌ای برای انتصاب فرمانداران ویژه داشت که به نظر می رسد با تغییر دولت آن آیین نامه نیز از دستور کار خارج شده است.

باید منتظر ماند که مجید منعمی با بروجرد و ظرفیت ها و معضلات آن چه خواهد کرد…

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close