اخبار بروجرداخبار لرستان

افزایش ۱۵ درصدی شعب اخذ رای در لرستان

روزهای بروجرد- استاندار لرستان با اشاره به اینکه انتخابات شوراها در خرم‌آباد، بروجرد و کوهدشت الکترونیکی خواهد بود؛ از افزایش ۱۵ درصدی شعب اخذ رای انتخابات ۱۴۰۰ در لرستان خبر داد.

سید موسی خادمی افزود: در این جلسه موارد بسیار مهمی مطرح شد و می‌توانیم بگوییم که استان لرستان آماده برگزاری یک انتخابات سالم بوده و به این منظور همه شرایط لازم فراهم شده است.

وی گفت: در این جلسه موضوع بی طرفی برگزار کنندگان انتخابات در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری مورد تاکید قرار گرفت، همچنین عدم استفاده از امکانات دولتی و بیت المال در هر بخش به نفع یا علیه هر شخص ممنوع بوده و در صورت مشاهده برخورد قانونی لازم انجام خواهد پذیرفت.

استاندار لرستان بر لزوم هماهنگی بیشتر بین اعضای هیئت‌های مختلف، رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا و رعایت دستورالعمل‌های تبلیغاتی تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی به جای تبلیغات حضوری از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

خادمی به موضوع افزایش تعداد صندوق‌های اخذ رأی در سطح استان اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط کرونایی و لزوم عدم تشکیل تجمعات انسانی تا جایی که ممکن است باید تعداد شعب را افزایش داد که بر همین اساس مقرر شد تعداد شعب حدود ۱۵ درصد نسبت به قبل افزایش پیدا کند که فرمانداران موظف شدند این مهم را انجام دهند تا مردم بتوانند راحت‌تر در انتخابات شرکت کنند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیک در سطح استان گفت: خوشبختانه سه شهرستان خرم آباد، بروجرد و کوهدشت به صورت الکترونیک انتخابات را برگزار خواهند کرد و احتمال دارد شهرستان پلدختر نیز با پیگیری به این آمار اضافه شود که در این صورت در چهار شهرستان استان انتخابات شوراها به صورت الکترونیک برگزار می‌شود که این موضوع کمک شایانی در سرعت رأی‌گیری، شمارش و اعلام نتایج خواهد داشت.

استاندار لرستان تصریح کرد: آنچه که برای برگزاری یک انتخابات سالم لازم است در استان لرستان شکل گرفته و امیدواریم هیچ حادثه‌ای پیش نیاید و انتخابات طبق روال معمول و با کیفیت لازم برگزار شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close