اخبار ایراناخبار لرستان

دریافت کد رهگیری و اجاره نامه برای مستأجران رایگان است

روزهای بروجرد- نماینده وزارت راه و شهرسازی در کارگروه تنظیم بازار مسکن گفت: خبر خوب وزارت راه و شهرسازی برای مستاجران عزیز این است که دریافت کد رهگیری و اجاره نامه برای مستأجران در سامانه ملی املاک و اسکان رایگان است.

علیرضا مهلی در حاشیه جمع‌آوری کانکس‌های بنگاه‌ها و املاک‌های غیر مجاز و متخلف و متصرف سایت مسکن مهر خرم‌آباد، اظهار کرد: جمع‌آوری کانکس‌های بنگاه‌ها و املاک‌های غیرمجاز و متخلف و متصرف سایت مسکن مهر خرم‌آباد با دستور دادستان محترم و عمومی انقلاب شهرستان انجام شد.

نماینده وزارت راه و شهرسازی در کارگروه تنظیم بازار مسکن کشور بیان کرد: مردم حتما در مراجعه به بنگاه‌های املاک دقت کنند که این واحد صنفی پروانه کسب قانونی و نرخ‌نامه داشته باشد.

مهلی افزود: مردم حتما از نوشتن قول‌نامه چه در قالب اجاره نامه چه مبایعه‌نامه دستی خودداری کنند و حتما کد رهگیری برای معاملات خود ثبت کنند.

وی عمده تخلفات بنگاه‌های املاک را نداشتن پروانه کسب، گران فروشی در اخذ کمسیون و استفاده از مبایعه‌نامه‌های دستی عنوان کرد‌.

نماینده وزارت راه و شهرسازی در کارگروه تنظیم بازار مسکن خاطر نشان کرد: خبر خوب وزارت راه و شهرسازی برای مستاجران عزیز این است که دریافت کد رهگیری و اجاره نامه برای مستأجران در سامانه ملی املاک و اسکان رایگان است.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close