اخبار بروجرد

آغاز عمليات تعريض و چهارخطه کردن جاده دانشگاه آزاد بروجرد

روزهای بروجرد- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: عمليات تعريض و چهار خطه كردن جاده این دانشگاه آغاز شد.

داریوش جاوید در گفتگو با آنا اظهار کرد: مبلغ ۱۵ میلیارد ریال اعتبار از طرف سازمان مركزی برای تعریض و چهارخطه کردن جاده دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: دانشگاه برای حفظ جان دانشجویان خود كه حقیقتاً سرمایه اصلی و آینده‌سازان این كشور هستند، بخشی از هزینه تعریض این جاده را تأمین می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد عنوان کرد: با توجه به اینکه تعریض و چهارخطه کردن جاده دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد نیازمند ورود به حریم برخی اراضی کشاورزی و باغی است، بخشی از هزینه رفع معارضان که کشاورزان و باغداران است، برعهده دانشگاه آزاد اسلامی است.

جاوید تأکید کرد: تسریع در روند اجرای این پروژه و جلوگیری از خسارات جانی و مالی برای ما بسیار حائز اهمیت است و من مراتب سپاس و قدردانی خود را از فرماندار و معاونت عمرانی ایشان، مدیركل راه و شهرسازی استان لرستان، رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد، كشاورزان و باغداران محل و عزیزانی كه در این كار همیاری و مشاركت کردند، اعلام می‌کنم و امیدوارم روند اجرای كار با سرعت بیشتری تداوم یابد.

به گزارش آنا؛ جاده كنونی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد و روستای گردشگری ونایی كه در منطقه‌ كوهستانی واقع شده، به دلیل حجم بالای ترافیک به‌ویژه در روزهای تعطیل با عرض کم و پیچ و خم و شیب زیاد همواره خسارت‌های جانی و مالی بسیاری را به مسافران این جاده تحمیل کرده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close