اخبار بروجرد

ساختمان‌های سطح شهر بروجرد پایش و بازرسی شد

روزهای بروجرد– مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: در راستای اجرای نظام پایش و بازرسی ایمنی ساختمان‌های سطح شهر بازدید فنی و ایمنی ساختمان‌های سطح شهر صورت گرفت.

محمد غفاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح نظام پایش و بازرسی ایمنی ساختمان‌ها از ساختمان‌های سطح شهر بازدید به عمل آمد.

وی تصریح کرد: با عنایت به اینکه مراکز مهم دولتی، غیردولتی، تجاری و مجتمع‌های مسکونی باید از نظر ایمنی ساختمان مورد بازرسی و پایش قرار بگیرند، از تعدادی ساختمان سطح شهر که در سنوات گذشته به دفعات از طرف سازمان اخطار دریافت کرده‌اند بازدید میدانی به عمل آمد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: هدف از این بازدیدها بررسی نقاط ضعف و ایرادات احتمالی موجود در ساختمان‌های سطح شهر است که اخطارهایی نیز از این بابت به برخی مسئولان ساختمان‌ها نیز داده شده است.

غفاری اضافه کرد: در این بازدیدها ضمن بررسی مؤلفه‌های ایمنی، بالاخص راه‌های خروج، دستگاه‌های اعلام و اطفاء حریق، دستگاه‌های ایمنی الکتریکی و مکانیکی، توصیه‌ها و هشدارهای لازم جهت ارتقاء سطح ایمنی به مالکان داده شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close