اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: احیای کارخانه ها و رسیدگی به معیشت کارگران اولویت سفر رییس جمهور به لرستان باشد

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد خواستار احیای کارخانه ها و کارگاه‌های تعطیل این شهرستان و رسیدگی به معیشت کارگران به عنوان اولویت‌های سفر رییس جمهوری به لرستان شد .

حجت الاسلام سید علی حسینی در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به شرایط اقتصادی، کارگران بیکار کارخانه های تعطیل شده در بروجرد با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می کنند و احیای این واحدها کمک به اشتغال و معیشت کارگران است.

وی تکمیل طرح های نیمه تمام را یکی دیگر از خواسته های مردم بروجرد از رییس جمهوری برشمرد و گفت: یکی از ظرفیت های این شهرستان در کشاورزی و تولید سیب است که به دلیل نبود صنایع تبدیلی بسیاری از این محصول از بین می رود و از رییس جمهوری تقاضا می شود با اجرای طرح های زودبازده صنایع تبدیلی باعث اشتغال و رونق اقتصادی در این حوزه شود.

حجت الاسلام حسینی افزود: مردم بروجرد انتظار دارند رییس جمهوری به این شهرستان هم سفر کند و در غیر اینصورت نماینده تام الاختیار خود را برای رفع مشکلات به دومین شهر پرجمعیت استان اعزام نماید.

وی همچنین خواستار نظارت بیشتر دولت بر بازار شد و ادامه داد: بازار دچار هرج و مرج است و قیمت ها تغییر می کند بنابراین مسوولان نظارتی و اجرایی باید دقت عمل بیشتری برای کنترل و تنظیم بازار داشته باشند.

قرار است آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور و اعضای هیات دولت، پنجشنبه ۱۸ آذر به لرستان سفر کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “امام جمعه بروجرد: احیای کارخانه ها و رسیدگی به معیشت کارگران اولویت سفر رییس جمهور به لرستان باشد”

  1. تا حالا چند مرتبه کارخانه های نساجی و سامان کاشی و کاشی جم و زاگرس خودرو ودیگر واحدهای تولیدی تعطیل و پس از وقفه ای طولانی با پیگیری نمایندگان و مسئولین شهر دوباره
    بمدت کوتاهی شروع بکار کرده اند وباز تعطیل ،وکارگران بیکار شده اند . این چرخه سه ماه دایر و نه ماه تعطیل تا کی میخواهد ادامه داشته باشد چه کسی باید پاسخگوی خانواده های بیکار شده ها باشد.کرامت انسانی کارگران تا کی باید زیر پا نهاده شود. باید فکری اساسی کرد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close