اخبار بروجردویژه ها

۱۱۷ میلیارد تومان اعتبار امسال به بروجرد اختصاص یافته است

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: امسال ۱۱۷ میلیارد تومان اعتبار استانی عمرانی و خدماتی به شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش ایرنا مجید منعمی در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان بروجرد افزود: در مورد اعتبارات شهرستان بروجرد با استاندار لرستان و رییس سازمان برنامه و بودجه صحبت هایی شده و پیگیری هایی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش مسوولان برای تخصیص اعتبارات ضروری است، اظهار داشت: از طریق ادارات کل پروژه خوب برای شهرستان تعریف نشده و مدیران ادارات بروجرد نیز تلاش کافی برای جذب اعتبارات نداشته‌اند.

فرماندار بروجرد گفت: در دور دوم سفر رییس جمهور اعتبار به پروژه هایی داده می شود که پیشرفت فیزیکی مطلوبی داشته باشند.

منعمی افزود: نباید مسیر توسعه شهرستان بسته شود و سرعت پیشرفت شهرستان بروجرد گرفته شود.

کارشناس سازمان برنامه و بودجه لرستان گفت: کل اعتبارات استان لرستان ۲ هزار و ۶۲۹ میلیارد تومان بوده که نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد رشد داشته است.

محسن سپهوند افزود: استان لرستان از نظر اعتبارات در کشور جایگاه یازدهم را دارد.

محمد سپهوند گفت: امسال به لرستان در حوزه نفت و گاز  ۳۸۹ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده که طبق قانون جدید ۵۰ درصد این اعتبارات را می شود به شهرستان های لرستان اختصاص داد.

وی افزود: از محل اعتبارات استانی سال گذشته ۱۸ میلیارد و ۳۹۲ اعتبار شهرستان بروجرد بوده که امسال به  ۳۷ میلیارد ۱۹۶ میلیون تومان  افزایش داشته که شاهد رشد ۱۰۰ درصدی اعتبارات شهرستانی هستیم.

وی اظهار داشت: امسال نیز ۲۴ میلیارد ۷۷۰ میلیون تومان اعتبار از حوزه نفت و گاز به شهرستان اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: همچنین امسال ۵۵میلیارد و ۳۳ میلیون تومان از اعتبارات توازن سهم شهرستان بروجرد می باشد.

کارشناس سازمان برنامه و بودجه لرستان گفت: در مجموع امسال ۱۱۷ میلیارد تومان اعتبارات شهرستان بوده که نسبت به سال قبل ۱۰۰ درصد اعتبارات افزایش داشته است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close