اخبار بروجرد

فاطمه مقصودی: صعود تیم ملی فوتبال بانوان به جام ملت ها نشان از توانمندی زنان ایرانی است

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی می گوید صعود به جام جهانی قطر همه مردم را خوشحال می کند و باعث ایجاد شور و نشاط در جامعه می شود.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، فاطمه مقصودی درباره عملکرد فدراسیون فوتبال گفت: خوشبختانه اقداماتی که اخیرا در دستور کار فدراسیون فوتبال قرار گرفته فضای جدید حمایتی را برای تیم ملی ایران فراهم کرد و باعث شد که بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان با یک روحیه جدید و انرژی مضاعف نسبت به گذشته وارد مسابقات انتخابی جام جهانی شوند. همچنین فضای جدیدی را در حوزه پیرامونی فراهم کرد و انتظارات طرفداران تیم ملی که تقریبا کل جمعیت ایران محسوب می شود را نسبت به گذشته بیشتر کرد.

وی در ادامه اضافه کرد: عزیزانی که در زمینه ورزش و مخصوصا در فوتبال زحمت می کشند وظیفه سنگینی برعهده دارند، چرا که فوتبال، این رشته ورزشی نمادی از اقتدار و ملیت ما است و بدون شک موفقیت تیم ملی فوتبال و صعود به جام جهانی قطر همه مردم را خوشحال می کند و باعث ایجاد شور و نشاط در جامعه می شود. برهمین اساس وظیفه ما این است که در راستای این ماموریت، پشتیبانی لازم را در کنار فدراسیون نسبت به گذشته بیشتر و مضاغف تر کنیم و با توجه به ظرفیت هایی که مجلس شورای اسلامی دارد این را مد نظر قرار می دهیم.

نماینده بروجرد با اشاره به صعود تاریخی تیم ملی فوتبال بانوان در مسابقات جام ملت های آسیا بیان کرد: تیم ملی فوتبال بانوان برای اولین بار و در زمان دولت سیدابراهیم رییسی به مسابقات جام ملت های آسیا بانوان صعود کرد. این را به فال نیک می گیریم و این اتفاق نشان از توانمندی و غیرت زنان ایرانی دارد. انشاءالله در آینده شاهد موفقیت های بیشتری از زنان سرزمین کشورمان باشیم.

مقصودی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم مدیریتی فدراسیون اظهار داشت: از طرف مجلس شورای اسلامی یک خدا قوت و خسته نباشید به عزیزی خادم و مسئولین فدراسیون فوتبال دارم که شبانه روز در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی برای رسیدن به هدف مقدس جمهوری اسلامی که همان سربلندی مملکت عزیزمان ایران است دریغ نمی کنند. آماده کردن تیم ملی فوتبال در این مسابقات کار آسانی نیست و مطمئنا نیاز به پشتیبانی مالی و روحی دارد. این انگیزه ای که امروز در جوانان ما وجود دارد، قابل ستایش و ستودنی است. من از طرف فراکسیون بانوان ورزش و مجلس شورای اسلامی این قول را می دهم که با تمام وجود از فدراسیون فوتبال حمایت می کنیم و در این زمینه بسترهای مناسبی را برای رشد و بالندگی ایجاد خواهیم کرد.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close