اخبار بروجرد

تالار فرهنگیان بروجرد افتتاح شد

روزهای بروجرد- تالار فرهنگیان بروجرد با حضور نماینده بروجرد، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، مدیر آموزش و پرورش بروجرد در این آیین گفت: عزت و کرامت فرهنگیان و پاسداشت منزلت اجتماعی آنان به مثابه یک اصل مهم سرلوحه سیاست‌ها و برنامه های مجموعه آموزش و پرورش قرار دارد و در بروجرد نیز به تبعیت از این سیاست، تمهیدات ویژه‌ای را برای جایگاه و رشد و تعالی منزلت اجتماعی، افزایش رفاه اجتماعی و ارایه خدمات مطلوب به همکاران عزیزمان در شهرستان در نظر گرفته شده است.

مهرافزون بیان کرد: خدمت به جامعه فرهنگیان یک فرصت طلایی در زندگی همه ما است که یکی از زیباترین آن بهره جستن از این لحظات، ایجاد فضاهای رفاهی و فراهم نمودن امکانات معیشتی برای همکاران فرهنگی است و از هیچ کوششی در این راه دریغ نمی کنیم.

 وی اظهار داشت: عملیات ساخت و راه اندازی این مجموعه از آبان سال ۹۸ در چهار فاز تالار و هتل فرهنگیان، طراحی داخلی، مبلمان و آلاچیق ها و موزه آموزش وپرورش در دبیرستان تاریخی امام خمینی (ره )است که فاز اول آن موزه آموزش وپرورش افتتاح شده و امروز شاهد افتتاح تالار فرهنگیان هستیم.

مدیرآموزش و پرورش بروجرد اضافه کرد: فاز سوم و چهارم این طرح هتل فرهنگیان و طراحی حیاط و مبلمان آلاچیق ها نیز به طور جدی در دستورکار است.

وی با توجه به اینکه آموزش و پرورش به غیر از بودجه‌ی سالیانه دولت، هیچ‌گونه منبع مالی و درآمدی دیگری ندارد، ادامه داد: ما باید نگاهی فرهنگی به ظرفیت‌های بروجرد داشته باشیم که در صورت به کارگیری، خیلی کارهای عمرانی خوبی می توان برای جذب گردشگری و درآمدزایی و کارآفرینی انجام ‌شود.

وی یادآور شد: توسعه و گسترش این فضاها و ایجاد منابع درآمدی مثل تالار فرهنگیان درخلق منابع درآمد زایی برای آموزش وپرورش بسیار مفید می‌باشد و درآمدزایی پایدار و منسجمی است که می تواند در طول زمان از ایجاد درآمدآن برای توسعه پایدار مطلوب بهره مند گردید.

وی در مورد هزینه های ساخت این تالار که معماری آن  براساس سبک معماری ایرانی اسلامی در کنار سبک تاریخی دبیرستان امام خمینی(ره) است، گفت: برای ساخت تالار فرهنگیان بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که اعتباری بیش از ۸۵۰ میلیون تومان هزینه برای ساخت و ۳۵۰میلیون جهت هزینه خرید تجهیزات تالار شده است.

وی افزود: تالار فرهنگیان بروجرد با اعتبار و همکاری  وزارت خانه و حمایت های عباس گودرزی نماینده مردم  بروجرد که پیگیر جذب اعتبار از سوی وزارتخانه بودند و نیز عیسی سهرابی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان راه اندازی شده است.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close