اخبار بروجرد

استمرار پیگیری‌ها برای اجرای پروژه مجتمع رفاهی طلاب در بروجرد

روزهای بروجرد- پیگیری‌ها برای تملک زمین و اجرای پروژه مجتمع رفاهی طلاب در بروجرد با سرمایه‌گذاری حوزه علمیه قم ادامه دارد.

به گزارش مهر، نشست بررسی و تعیین تکلیف تملک زمین مورد نیاز احداث پروژه مجتمع رفاهی طلاب در بروجرد با حضور نمایندگان حوزه علمیه قم، معاون عمرانی استانداری لرستان، علاء الدین بروجردی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار بروجرد در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد.

احداث مجتمع رفاهی طلاب در بروجرد در سال ۹۴ استارت زده شد

علاء الدین بروجردی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در این رابطه گفت: کلید احداث مجتمع رفاهی طلاب در بروجرد در سال ۹۴ زده شده اما متاسفانه این پروژه تا کنون مسکوت مانده است.

وی افزود: این مجتمع به عنوان یک مرکز ملی مرتبط با روحانیون سراسر کشور در لرستان امتیاز بزرگی محسوب می شود و می بایست در سال ۹۴ فرش قرمز پهن می کردیم و زمین پروژه را در اختیار حوزه قرار می دادیم تا به یک نتیجه مطلوب برسد.

از سرمایه گذاران استقبال و حمایت نمی‌شود

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با ابراز گلایه مندی از کندی کار در استان تصریح کرد: در خیلی از استان هایی که به سرعت توسعه پیدا می کنند علت پیشرفت دعوت از سرمایه گذاران و اعطای زمین به آنها است چرا که سرمایه گذاران با این روش میلیاردها سرمایه را به شهر آورده و باعث ایجاد اشتغال و توسعه استان می شوند.

بروجردی تاکید کرد: تلاش کنیم زمینی به حوزه علمیه قم تعلق بگیرد تا احداث مجتمع با سرعت بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

تنها مشکل پروژه عدم پی گیری های مستمر بوده است

احمد مرادپور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان نیز در این رابطه گفت: با سرمایه گذاری حوزه علمیه قم در بروجرد نه تنها مشکلی نداریم بلکه خوشحال هستیم که این اتفاق قرار است در لرستان رخ دهد.

وی افزود: تنها مشکل این پروژه عدم پی گیری های مستمر بوده است که هر چه زمان بگذرد قیمت زمین افزایش پیدا کرده و تملک را با مشکل مواجه می کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان پیشنهاد داد یک سرمایه گذار انتخاب و زمین تملک شده را به حوزه علمیه قم جهت احداث مجتمع رفاهی طلاب در بروجرد واگذار کنند.

قرار است پروژه ظرف سه سال آینده تکمیل شود

عبدالرحیم رحیمی فرماندار بروجرد نیز در این رابطه افزود: می بایست ظرف دو هفته آینده تمام استعلامات در این رابطه انجام و در اختیار امور اراضی استان قرار داده شود.

وی تصریح کرد: همچنین مبلغ ۱۵۴ میلیون تومانی که سرمایه گذار قبلی پرداخت کرده با هماهنگی دادگستری و امور اراضی به حسابی که تعیین کرده واریز کنند.

به گفته فرماندار بروجرد، یک نماینده تام الاختیار از سوی حوزه علمیه قم انتخاب و بر احداث پروژه که قرار است ظرف سه سال آینده تکمیل شود، باید نظارت داشته باشد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close