اخبار ایران

رییس ستاد کل نیروهای مسلح: ۹۸ سال خاصی بود

سال 98 سال خاصی بود؛ هم برای کشور و هم برای نیروی انتظامی.

روزهای بروجرد- سرلشکر پاسدار محمد باقری در بیست‌وچهارمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان و روسای نیروی انتظامی که به شکل ویدئو کنفرانس در سراسر کشور برگزار شد، گفت: این جلسه که به شکل ویدئوکنفرانس برگزار شده فرصتی است تا نکاتی را بیان کرده و با هم به اشتراک بگذاریم، اما قبل  از آن لازم می‌دانم که از تلاش‌های تمام عزیزانم در ناجا قدردانی کنم.

به گزارش ایسنا وی با بیان این که نیروی انتظامی سال به سال پرتلاش تر است، گفت: سال ۹۸ سال خاصی بود؛ هم برای کشور و هم برای نیروی انتظامی.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: این سال چه از جهت حوادث طبیعی در کشور و چه از جهت ماموریت‌هایی که به اقتضای زمان پیش آمد برای ناجا سال خاصی بود. حوادث غیرمترقبه و شیوع کرونا از جمله این موارد بود که در تمام آنها ناجا نشان داد که آمادگی لازم را برای انجام ماموریت‌ها چه در برنامه‌های از پیش تعیین شده و چه در ماموریت‌های غیرمترقبه دارد. چه کسی فکرش را می‌کرد که سال ۹۸ با آن سیل آغاز شده و در اواخر سال نیز ویروس کرونا شیوع پیدا کند، اما ناجا توانست بیش از بسیاری از ارکان‌ها با حضور به موقع درصحنه بهترین ماموریت‌ها را انجام دهد.

باقری با بیان این که نیروی انتظامی در اجرای مسئولیت‌هایش سربلند عمل کرد، گفت: حوادث و مشکلات و کاستی‌ها نمی‌تواند در برابر یک سازمان جهادی مانع یا کندی ایجاد کند. بلکه سبب بروز ابتکارات و پیشرفت در اجرای ماموریت‌ها می‌شود که همین نشست با بیش از هزار و ۲۰۰ فرمانده و بیش از ۱۰۰ نقطه از جمله این ابتکارات است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که کمتر ارگان و مجموعه‌ای را می‌توان در کشور یافت که در تمامی بخش‌ها و نقاط حضور داشته باشند، گفت: ناجا از نقطه صفر مرزی با هوشیاری و آمادگی در برابر اشرار و قاچاقچیان ایستادگی کرده و در شهرها، خیابان‌ها، جاده‌ها و سراسر کشور و حتی روستاها نیز  حضور داشته و امنیت را تامین می کند.

به گفته باقری نیروی انتظامی در سال ۹۸ علاوه بر ماموریت‌های جاری ماموریت‌های مهمی را برعهده گرفته است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close