اخبار لرستانویژه ها

استاندار: راه‌آهن دورود – خرم‌آباد و بروجرد مطالبه مهم مردم لرستان است

روزهای بروجرد- استاندار لرستان گفت: پروژه راه‌آهن دورود – خرم‌آباد – بروجرد یکی از پروژه‌های اساسی و مطالبه مردم استان است.

فرهاد زیویار افزود: راه‌آهن یکی از پروژه‌های اساسی لرستان است که تکمیل آن در دستور کار استانداری قرار دارد.

وی تصریح کرد: راه‌آهن دورود – خرم‌آباد و بروجرد از جهاتی برای همه مردم لرستان مهم است و در صورت راه‌اندازی تمام استان از آن بهره‌برداری خواهند کرد، ازاین‌رو مطالبه مهم مردم استان است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: راه‌آهن قدیمی لرستان در بحث پدافند غیرعامل دارای مشکلاتی است و معتقدیم اجرای پروژه جدید که از خوزستان به سمت استان مرکزی ادامه دارد، باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

زیویار ادامه داد: این پروژه و چند طرح مهم دیگر از استان، در سفر آتی رئیس‌جمهور محترم به لرستان به‌عنوان مطالبات اصلی، با هیئت دولت مطرح و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی تأکید کرد: برای تکمیل و پیشبرد بهتر امورات راه‌آهن خرم‌آباد ضرورت دارد سازمان برنامه‌وبودجه در بحث تأمین اعتبار و وزارت راه و شهرسازی در رابطه با موضوعات فنی پروژه نظرات خود را ارائه دهند.

استاندار لرستان اضافه کرد: امیدواریم این خواسته مردم استان با انجام کارهای کارشناسی و همت دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط هر چه سریع‌تر به نتیجه رسیده و شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close