اخبار بروجرد

تزریق واکسن کرونا در بروجرد برای کودکان ۱۲ ساله انجام می‌شود

روزهای بروجرد- رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: تزریق واکسن کرونا از نوع سینوفارم برای کودکان ۱۲ تا ۱۷ سال در پایگاه‌های واکسیناسیون این شهرستان انجام می‌شود.

دکتر ” امین ثروتی” در گفت وگو با ایرنا افزود تزریق واکسن کرونا برای کودکان متولد سال ۸۸ امکان پذیر شده و همه دانش‌آموزان تا ۱۷سال  می‌توانند با مراجعه به مراکز تعیین شده واکسیناسیون کووید ۱۹ را  انجام دهند. 

وی اظهار داشت: دانش‌آموزان برای جلوگیری از ازدحام در پایگاه‌های تزریق واکسن باید برای نوبت دهی در سامانه وزارت بهداشت به آدرس salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد با بیان اینکه واکسن مورد استفاده جهت این گروه سنی فقط سینوفارم است، بیان کرد: واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در کلیه مراکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان، مراکز جامع سلامت،  پایگاه‌های بهداشت و خانه های بهداشت شهرستان انجام می‌شود و مردم می‌توانند هر نوع واکسن انتخاب کنند.

دکتر ثروتی اضافه کرد: هم اکنون ۳۲ مرکز تزریق واکسن کرونا و ۸۵ خانه بهداشت در شهرستان کار تزریق واکسن را برعهده داشته و انتظار می‌رود مردم بیش از گذشته نسبت به تزریق واکسن اهتمام داشته باشند.

وی افزود تاکنون ۶۵ درصد جمعیت ۱۸سال به بالای این  شهرستان  واکسن کرونا را دریافت کرده اند. و انتطار می‌رود  ۳۵ درصد مابقی  و کسانی که یک دُز گرفته برای تزریق دُز دوم اقدام کنند.

وی از کاهش آمار بستری‌های کووید ۱۹ در بروجرد خبر داد و گفت: مردم تلاش کنند قبل از ورود با موج ششم کرونا با تزریق واکسن خود را در برابر ابن ویروس ایمن کنند.

 

 

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close