اخبار بروجرد

۶۰ معتاد متجاهر از سطح شهر بروجرد جمع آوری شد

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: ۶۰ معتاد متجاهر از سطح شهر بروجرد جمع آوری شد.

احمد گودرزیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جلساتی در رابطه با معتادین متجاهر برگزار شد مکانی برای متکدیان فراهم شد که ۶۰نفر در این راستا جمع آوری و شهر خلوت تر شده است.

وی تصریح کرد: در راستای معتادین متجاهر هماهنگی با مرکز ماده ۱۶ استان هماهنگی شد که ۱۰۰نفر سهمیه به ما دادند که ۳۰ نفر به استان اعزام شده است.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: چهره شهر توسط برخی متکدیان حرفه و معتادین متجاهر مخدوش شده است که با جمع‌آوری آنها مبلمان شهر زیباتر خواهد شد.

گودرزیان اضافه کرد: با جمع‌آوری معتادین متجاهر از سرقت‌های خرد جلوگیری می‌شود و این زشتی که در پارک و میدان‌ها و چهارراه‌های شهر دیده می‌شود از این حالت خارج شود و به سمت مبلمان زیبایی شهری برویم.

وی بیان کرد: NGO ها می‌توانند در این راستا کمک خوبی داشته باشند و ایده‌ها را ارائه بدهند و از نظر مالی اگر بتوانند کمک کنند زودتر این مطلب محقق خواهد شد.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: تلاش می‌شود تا با پیگیری‌های صورت گرفته بتوان شعبه و یا مرکزی برای نگهداری معتادان متجاهر در شهر ایجاد کرد.

گودرزیان عنوان کرد: بر اساس قانون اعتیاد جرم و معتاد مجرم است و چنانچه معتاد به دنبال درمان باشد معتاد نیست بلکه بیمار است و وظیفه‌داریم این بیماران را درمان کنیم.

وی اظهار کرد: آموزش های پیشگیرانه برای جلوگیری از اعتیاد دانش آموزان باید مورد توجه قرار گیرد؛ بی شک خانواده‌ها در تربیت و هدایت نوجوانان نقش بسیار حائز اهمیتی دارند.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close