اخبار بروجرد

چهار ایستگاه آتش‌نشانی در بروجرد فعالیت می‌کنند

روزهای بروجرد- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: چهار ایستگاه آتش‌نشانی در شهرستان فعالیت می‌کنند.

محمد غفاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی بروجرد با وجود چهار ایستگاه عملیاتی و امدادی در حال خدمت‌رسانی است.

وی تصریح کرد: و ضمن اینکه شهر را پوشش می‌دهیم در تصادفات جاده‌ای را نیز همسان با پلیس‌راه، راهداری و هلال‌احمر تحت پوشش داریم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امکانات عملیاتی در دو شهر که اطراف ما واقع شده کم هست و به‌روز نیست همین موضوع باعث شده گسترده عملیاتی سازمانی بروجرد به خارج از مرزهای شهری خودش کشیده شود.

غفاری با بیان اینکه در همین راستا رویکردهای سازمانی در آتش‌نشانی در سه بخش تقسیم‌بندی شده است، افزود: بخش اول از همه مهتر است که شامل؛ بخش ایمنی و خدمت‌رسانی و به مردم و عملیاتی است.

وی اضافه کرد: بخش دوم فراهم کردن تجهیزات به‌روز و مورد نیاز شهر با توجه به گسترش آپارتمان‌سازی و جغرافیایی شهری است که در اختیار داریم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد بیان کرد: بخش سوم رویکرد آتش‌نشانی رویکرد درآمدزایی پایدار است که کاملاً در چارچوب مقررات و قانون خدمات شهری کشور این موضوع صورت گرفته است.

غفاری ادامه داد: در حال حاضر مهمترین وسیله‌ای که با توجه به مرتفع سازی و ساخت‌وساز جدید شهری که اتفاق افتاده، نیاز داریم ملحق شدن پله نجات به پیکره عملیات نجات آتش‌نشانی است.

وی اظهار کرد: در راستای درآمد پایدار، ریال به ریال پول‌های که جهت خدمت‌رسانی در خصوص ایمنی از طرف مردم به‌حساب آتش‌نشانی واریز می‌شود حتی بیشتر از آن صرف تجهیزات و امکانات به‌روز برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد با اشاره به شهادت جوان ایذه‌ای، تصریح کرد: جوان فداکار علی لندنی، با ایثار جان خود زندگی به دو هموطن بخشیده که تمام قد به این شهید ادای احترام می‌کنیم.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close