اخبار ایران

وزیر کشور: طرح جامع تقسیمات کشور در حال تدوین است

روزهای بروجرد- وزیر کشور در رابطه با طرح جامع تقسیمات کشور تصریح کرد: برخی مراحل این کار تا کنون انجام شده و ارائه های اولیه ای نیز در این زمینه صورت گرفته اما برای ارائه به مجلس شورای اسلامی هنوز این طرح تکمیل نشده است که در این زمینه برنامه ریزی های لازم برای شتاب بخشی به طرح نهایی در حال انجام است.

به گزارش جماران؛ وزیر کشور گفت: طرح جامع تقسیمات کشوری با توجه به مطالباتی که از استان‌های مختلف و نمایندگان مجلس دریافت شده در حال تدوین است و مقدمات این طرح انجام شده است.

احمد وحیدی در حاشیه آیین معارفه استاندار جدید یزد، در خصوص مطالباتی که از سوی استان‌ها در زمینه بازنگری در تقسیمات کشور مطرح می شود، اظهار داشت: اقدامات اولیه برای تهیه طرح جامعی در این زمینه برای ارائه به مجلس صورت گرفته است اما با توجه به حساسیت هایی که در این زمینه وجود دارد ، این طرح باید به صورت عالمانه با رعایت ملاحظات استان ها و کل کشور برای ارائه به مجلس آماده شود.

وی تصریح کرد: برخی مراحل این کار تا کنون انجام شده و ارائه های اولیه ای نیز در این زمینه صورت گرفته اما برای ارائه به مجلس شورای اسلامی هنوز این طرح تکمیل نشده است که در این زمینه برنامه ریزی های لازم برای شتاب بخشی به طرح نهایی در حال انجام است.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close